Avatar billede pep11 Nybegynder
02. november 2004 - 12:04 Der er 15 kommentarer

hjælp til at unlocke min mobil gratis

Hej med jer. Jeg kan ikk finde et sted eller en hjemmeside hvor jeg kan unlocke min mobil HELT gratis. så tænkte om der er nogen der kan hjælpe mig:D
Avatar billede kenp Novice
02. november 2004 - 13:04 #1
Avatar billede screem_brille Novice
02. november 2004 - 13:47 #2
det kommer an på hvilken telefon det er, ikke alle kan remote unlockes.
Avatar billede screem_brille Novice
15. marts 2005 - 14:33 #3
Kan du ikke få lukket dette spørgsmål ?
Avatar billede screem_brille Novice
25. maj 2005 - 20:35 #4
noget feedback måske ?
Avatar billede huset Praktikant
25. maj 2005 - 20:35 #5
hvad vil du så have point for her bille *GH*
Avatar billede huset Praktikant
26. maj 2005 - 11:49 #6
LOOOOL

Jeg er anmeldt for at kalde dig for bille

Går ikke udfra det er fra dig selv SB?
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. maj 2005 - 14:30 #7
Ja...
Gad vide om spørger ikke bare bliver forvirret af et så dybdegående svar.... ;)
Avatar billede halifax Nybegynder
26. maj 2005 - 18:16 #8
Har bemærket at screem_brille den 25/5-05 har smidt totalt intetsigende svar i en række åbne spørgsmål. Hvorfor mon en så upassende adfærd på E.dk??
screem_brille - du véd jo godt hvordan god adfærd på Eksperten bør være.
Avatar billede huset Praktikant
27. maj 2005 - 10:01 #9
også forvirring herfra
Avatar billede screem_brille Novice
27. maj 2005 - 10:22 #10
det har jeg gjort netop for at "provokere" spørger til at "vågne" lidt op, efter mere end 2 måneder burde man godt lige kunne uddybe hvad man mener eller ønsker...
Avatar billede huset Praktikant
27. maj 2005 - 10:42 #11
men hvorfor smide alle som et svar når du ikke har fortjent point?
Avatar billede screem_brille Novice
27. maj 2005 - 10:45 #12
fordi ser folk der er kommet et svar i deres spørgsmål, så tror de ofte svaret på deres spørgsmål er kommet (istedet for bare at ignorere det)
Avatar billede huset Praktikant
27. maj 2005 - 10:46 #13
og du opnår billige point *G*
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. maj 2005 - 11:34 #14
screem_brille> og så påtager du dig gerne besværet med at give fejlgivne point tilbage igen, i tilfælde at en ny bruger der tror han skal acceptere ethvert svar der kommer???

Det gad jeg ikke døje med - desuden burde det ikke have indflydelse - jeg har i hvert fald aldrig set en sammenhæng mellem svar og manglende feedback.

(Den manglende feedback kan KUN skyldes at der bruges en bogey mail - dvs. en mail adresse man tjekker en gang hver 3. måned....)
Avatar billede huset Praktikant
17. januar 2006 - 08:43 #15
Kunne man efterhånden forvente feedback fra dig opretter, eller på anden måde du gad bruge tid på at lukke spørgsmålet igen?

http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar