Avatar billede dalbjerg Nybegynder
02. november 2004 - 11:47 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Problemer med Sites og ftp

Hej

Hvad gang jeg gemme et dokument via en FTP kommer dreamweaver og siger at den fil er nye på serveren. Hvilket er træls.

Den kommer også og siger at filen har været ændret uden for dreamweaver hvis lige smutter over i Outlook og så vender retur. Jeg har stillet mit ur 5 minutter foran serveren ur, og aligevel bliver den ved at med at sige det???

Kan man ikke slå de 2 tjek fra? for det er kun mig som koder på de sites aligevel ???

(Ligemeget hvilket af de sites jeg har siger den det)

Mvh Kenneth Dalbjerg
Avatar billede levich Nybegynder
02. november 2004 - 12:00 #1
Ikke hvis du vil være "online" med dreamweaver. Det tror jeg i al fald ikke.
Avatar billede bojohansen Nybegynder
02. november 2004 - 12:02 #2
Har samme problem.

Tids forskel:
Det siges ude i den store verden at det har noget med FTP sites sikkerheds indstillinger at gøre. (Og den tror vi jo så på, jo jo)

Det med at filen er blevet ændret uden for DW :
Oplever kun dette hvis jeg samtidigt med at den er åbnet i DW, åbner den i et andet prg. og gemmer den.
Det er jo ok at den da advare, men at den gør det hver gang du skifter til et andet prg. for bare at skifte tilbage....... hmmmm ved ikke.

Har du opdateret DW?
Avatar billede bojohansen Nybegynder
02. november 2004 - 12:03 #3
Og forresten, man kan ikke slå de advarsler fra :-/
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
02. november 2004 - 12:10 #4
Tids forskel:
Det siges ude i den store verden at det har noget med FTP sites sikkerheds indstillinger at gøre. (Og den tror vi jo så på, jo jo)::
Har aldrig oplevet det i så stort et omfang som nu... nu har jeg sat uret på min egen maskine en halv time frem stadigt samme besked...

Jeg kører med 7.0.1 af dreamweaver og jeg kan ikke se der er kommet en nyere version.
Avatar billede bojohansen Nybegynder
02. november 2004 - 12:20 #5
Jeg tror der er en regne fejl i DW når den sammenligner FTP/Maskine dato.
Rodedet lidt med det tidligere, og kom vist frem til at det var galt med en dag eller sådant noget, har bare vænnet mig til at klikke ok, selvom det er lidt irriterende.

7.01 er nyeste version.
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
24. november 2004 - 13:24 #6
Hmm... Jeg har sat VPN forbidnelse op og laver et netshare til den. Bølvet men det er jo så også mere sikker...