Avatar billede nimkim Nybegynder
02. november 2004 - 10:47 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Banner, hvordan?

Hej
Jeg ville sprøge om hvordan i synes at jeg evt. sku lave banneret, istedet for at der står Horsens Produktionshøjskole

http://www.test.horsensps.dk/ps/index.jpg <- link
Avatar billede ellegaarddk Nybegynder
02. november 2004 - 10:49 #1
Du bruger meget plads til at præsentere navnet, hvilket er fint til en forside.

Men kommer man længere ind på webstedet, er det knapt så interessant og som bruger så man nok hellere pladsen brugt til at vise den information man er kommet efter.

Bortset fra det, så har du vlagt så speciel en skrifttype så det faktisk er et banner du har lavet. Det har her en helt klar logofunktion og er ikke bare tekst.
Avatar billede nimkim Nybegynder
02. november 2004 - 11:00 #2
okay... hehe. men synes dder mangler et eller andet, ved bare ikke helt hvad der skal være :/
Avatar billede nimkim Nybegynder
02. november 2004 - 11:18 #3
Ser det okay ud?
Avatar billede ellegaarddk Nybegynder
02. november 2004 - 11:21 #4
Hvis det er det slørede billede du hentyder til, så nej! Det var pænere før...
Avatar billede nimkim Nybegynder
02. november 2004 - 11:25 #5
Det var det slørede billede jeg hentydede til :), nå okay, så må jeg hellere slette det igen