Avatar billede peekay Nybegynder
01. november 2004 - 22:38 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Super Mario.

Jeg ville omsider prøve at spille et spil på pc'en, så jeg downloader Super Mario her fra:
http://www.nettips.dk/default.asp/KatId=97/id=1467/text=Super+Mario+til+barnlige+sj%E6le

Men jeg får kun lige begyndt, så er jeg allerede færdig! Kort efter start når Mario højre side af skærmen. Og så kan jeg bare ikke komme længere. Nogen der kender spillet, som kan fortælle hvad man skal gøre for at komme videre?

Iøvrigt er der hele tiden en blikende tekst foroven,hvor der står "Save"??
Avatar billede therevelation Nybegynder
02. november 2004 - 03:08 #1
er ved at hente spillet nu så skal finde ud af det ;) har gennemført alle spil i serien da jeg var knægt *s*
Avatar billede therevelation Nybegynder
02. november 2004 - 03:20 #2
kan du ikke sige mere om hvor du er - i det første billede når du starter skal du jo ned af en af de 3 rør...altså bare trykke på ned knappen.

Nu er jeg igennem første bane - så det må være det ovenover der er dit problem ;)
Avatar billede kokoko Nybegynder
02. november 2004 - 19:03 #3
jeg har også hentet det - har samme problem. Problemet opstår når man er færdig med første bane (Der hvor man skal hoppe op over bummen når den er høj (tror jeg nok - har ikke spillet det store Super Mario))
Avatar billede peekay Nybegynder
02. november 2004 - 19:12 #4
kokoko beskriver det udmærket.

Det er ikke det første skærmbilled, hvor de tre rør er. Når jeg når til enden (dvs. højre side af skærmen) af det andet skærmbilled (det er altså samme bane - kun skærmbilledet er skiftet), kan jeg ikke komme længere.
Jeg har tastet løs på de knapper der er vist i options, men lige lidt hjælper det.
Avatar billede kokoko Nybegynder
02. november 2004 - 19:24 #5
Har fundet ud af det... hentede en gammel version 1.16.1 eller sådan noget med der er en version 2.16.1 eller noget. Den virker fint :)

http://www.buzg.scene.pl/MD/index.php?module=subjects&func=viewpage&pageid=17
Avatar billede peekay Nybegynder
02. november 2004 - 21:07 #6
Så hvordan kommer man så videre???
Avatar billede kokoko Nybegynder
02. november 2004 - 22:58 #7
Nu går den bare videre af sig selv..
Avatar billede peekay Nybegynder
02. november 2004 - 23:53 #8
Hmm ...
Mogen der ved hvordan man kommer videre i den version jeg linker til???
Syntes ikke jeg har lyst til at installere noget der er ældre/gammelt!
Avatar billede peekay Nybegynder
03. november 2004 - 00:22 #9
Nu installerede jeg så det andet istedet. Det kunne jeg imidlertid have sparet mig. Jeg kan umuligt finde ud af, hvordan man kommer over den store kløft. Den kan ikke springe så langt.

Lortespil!
Avatar billede therevelation Nybegynder
03. november 2004 - 06:14 #10
skummelt havde ingen problemer i første bane her :o(
Avatar billede therevelation Nybegynder
03. november 2004 - 06:15 #11
spillede halvejs igennem undergroundsbanen og begyndte at småkede mig *ss*