Avatar billede freehelp Praktikant
01. november 2004 - 17:49 Der er 48 kommentarer og
1 løsning

SPAM tråd!

Ja som overskriften siger - men skal LIGE have luft.

Har i dag modtaget 2 stk totalt latterlige bedømmelser på E, som tydeligt viser hvordan folk bruger karma funktionen. Ikke det genere mig med dårlig karma, for den er jeg totalt kold i nummeren over. Det er mere folks argumenter

Point Liderlige S*** !!!!!!!!!!!! 1/11 2004 16:17

Holder vist ikke vand da jeg IKKE har taget mod point med denne bruger!

Hænger mig et godt stykke ud af halsen efterhånden. Lad dog vær' med at voldbruge smileys og beskeder som: Have a nice day :), Anytime :) ;), Lidt har også ret :D. Eksperten skal være et professionelt, og lidt koldt forum. Folk spørger, andre svarer. Længere er den ikke. Ikke noget med at kalde folk for 'ven' osv. Til tider ikke til at holde ud at læse :) ;D ;)... og hvad blev der af den free help? Hvorfor tage point for artiklerne? /mushkin :D

Smidt af en bruger jeg har ment gjorde det ret godt herinde.

Hold da **** den karma er til at puste grise op i.
Avatar billede mjl Nybegynder
01. november 2004 - 17:54 #1
Enig - kan til tider blive lidt ungdoms-chat-agtigt. Dog er der stadig mange gode tråde, med proff. hjælp o.s.v.

Conrad
Avatar billede hashkagen Nybegynder
01. november 2004 - 19:10 #2
er heller ikke for vild med den karma "løsning" for tiden..

der er faktisk folk på E, der er så barnlige at de giver dårlig karma til folk bare fordi at de fx. kunne svare på noget som de ikke selv kunne... de får ondt i røevn for at sige det mildt.

synes dog ikke at E skal være KOLDT på nogen måde.

BTW.. hva hulen er der galt med smileys nu og da??? :|
Avatar billede norbert Nybegynder
01. november 2004 - 19:13 #3
Der er absolut intet galt med det. Det er de sædvanlige folk som er efter freehelp, som forsøger at hidse ham op, så han bliver smidt ud igen. Men denne gang kommer det ikke til at ske - vel? :-)
Avatar billede Slettet bruger
01. november 2004 - 19:23 #4
Slap nu af og ignorer det :-), vi ved alle (eller de fleste) at karma funktionen er det værste der endnu er indført på E. Alle der kender og følger dig ved at du svarer fordi det er noget du vil og ikke fordi du skal have point.
Avatar billede freehelp Praktikant
01. november 2004 - 20:03 #5
Hvis man ikke tager karma seriøst - Så er der ingen grund til at klage over den.

endnu en lille tøsedreng der ikke tør stå ved sin mening.
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. november 2004 - 20:10 #6
Kan godt forstå dig - jeg f.eks. kan ikke tage anonym karma seriøst.

Fordi:
1. jeg ved ikke hvem jeg får den af!
2. anonym = hvem/hvorfor får jeg den?
3. kan man ikke stå ved det man skriver burde man lade være med at give karma.
Avatar billede Slettet bruger
02. november 2004 - 11:12 #7
Karma er for hippier og møgunger.... :-)

Koncentrer Jer hellere om at bliver ved med at yde fremragende support her på E drenge....
Avatar billede mushkin Nybegynder
02. november 2004 - 17:32 #8
Ikke for at kaste salt i såret, men jeg skrev min besked under, og jeg står 100% ved det stadig.
Til freehelp: Træk vejret dybt inden du læser næste stykke tekst igennem! Ellers får du ikke noget ud af det.

Freehelp, du bruger for mange smileys, du er for glad, du tilstræber at være sød ved absolut alle, så du kan få noget godt karma! Det er det eneste, det handler om for dig. Du vil ikke have point, fair nok. Men du vil have karma! Og masser af det! Du vil gerne have en 100% blå bar ligesom flinke og rare brugere her på E. Men, de har ærligt fortjent alt det blå. Det er folks meninger om dem, og de er gode. Men det vil ikke ske for dig. Og hvorfor ikke? Fordi du prøver for hårdt. Det er for falsk.

At du opretter en tråd for at få din mening ud omkring karmafunktionen beviser det jeg sidder og siger. Stod det til dig, var den dårligste karma der kan tildeles 75%.

Og nej, min begrundelse var ikke LATTERLIG. Du kan ikke klare modspil, du kan ikke klare gode argumenter mod dig.
"...Eksperten skal være et professionelt, og lidt koldt forum. Folk spørger, andre svarer. Længere er den ikke. Ikke noget med at kalde folk for 'ven' osv..."
I øvrigt gav jeg dig også 25%. Ikke dumt, taget min mening om dig i betragtning.

Jeg er en bruger på E. På E har vi en karmafunktion. Den må jeg bruge. Den har jeg brugt. Jeg har tilkendegivet min mening om dig som bruger, og kan du ikke se konstruktivt på det, er det dig der er barnlig.
Det er min analyse af dig. Og den er sand!
Avatar billede freehelp Praktikant
02. november 2004 - 17:43 #9
Jeg må hellere lade være med at kommentere dette indlæg og tælle til ti (smiley til dig :D)

Men at dømme mig udfra at jeg bruger mange :-) siger sgu da lidt om din måde at bruge karmafunktionen på!

Læser du flere af mine tidligere indlæg gennem - ser du at jeg er kold overfor dårlig karma, så længe den er saglig. Når man så ydermere læser dine egnbe karma angivelser gennem og ser hvordan folk ser på dig, kan jeg igen kun ryste på hovedet :D <--- ups en smiley mere Jeg bliver IKKE sur over den dårlige karma, men din tekst.

Tja så kommenterede jeg alligevel :-D <---ups en mere doh.

OM jeg tager mod point eller karma er IKKE noget der kommer dig ved eller andre vel. De fleste er taknemmelige over jeg overhovedet gider yde dem hjælp uden det skal koste fiktiv betaling - men andre derimod kan få ondt i deres dertil indrettet over små latterlige ting. (gad vide hvorfor der er så meget ballade i verdenen)

Som norbert fint citere Smilet er den korteste afstand mellem to mennesker
(Victor Borge)

Først fik jeg ballade over jeg brugte formange !! derefter bliver det brokket over jeg bruger mange smileys. Måske skulle du finde din en fritids interesse istedetfor at holde så meget øje med hvordan jeg kommentere tråde på E :D <--- Ups endnu en

Nok bøvs herfra over så latterlig en holdning som den du fremføre
Avatar billede freehelp Praktikant
02. november 2004 - 17:44 #10
PS...Ja hvem mon smed den her:

Karma liderlig 2/11 2004 16:43 :D <--Ups en mere mushkin
Avatar billede mushkin Nybegynder
02. november 2004 - 17:49 #11
Nej Freehelp. Jeg har kun smidt den ene mening.
Læs du selv alle mine tråde igennem og find tegn på jeg er barnlig og kunne finde på at smide en sådan besked.
"..Når man så ydermere læser dine egnbe karma angivelser gennem og ser hvordan folk ser på dig, kan jeg igen kun ryste på hovedet.."
Ja.. hmm.. De beskeder væltede jo ind knap efter jeg havde smidt min mening om dig. Så lille freehelp.. det er sku sikkert dig der har gjort det. Det skulle jo ikke undre nogen. Du har i hvert fald fået nogen til det over msn, icq eller hvad du nu bruger. Det undrer jo ingen der kender bare lidt til dig.
Avatar billede freehelp Praktikant
02. november 2004 - 17:54 #12
Jeg selvfølgelig har jeg da det *GH*

Eller også er det folk og der er også mig der smed maling på Anders Fogh.

Læser dune mine karma tildlinger gennem kan du se 90 % af dem er fra meget seriøse folk her på E - meen nååh ja dem jeg truet med at fortælle julemanden ikke findes hvis ikke de smider karma efter mig.

Nogle vil gerne have betaling for deres hjælp og andre karma, og nogle kan lide Bush og andre ikke. Men sådan kan man jo blive ved. Hvad du tror og tænker kan jeg intet bruge til mushkin..

PS til alle andre - julemanden findes altså :-D <--- Ups nej dog en mere
Avatar billede freehelp Praktikant
02. november 2004 - 18:01 #13
Eller også er det folk og der er også mig der smed maling på Anders Fogh.

Rettes til

Eller også er det folk der ikke kan lide din fremgangsmåde, og det er også mig der smed maling på Anders Fogh
Avatar billede freehelp Praktikant
02. november 2004 - 18:19 #14
PSS og sørme om ikke en af dine tilhængere Bernie har givet samtlige mine artikler dårlig karma:

Karma Winer bernie 2/11 2004 16:35

Hvadså end winer er. Nok en tysk pølse? :-D
Avatar billede norbert Nybegynder
02. november 2004 - 18:53 #15
Freehelp, karmaen fra bernie til dine artikler må være et brud på reglerne. Det har jo absolut intet med dine artikler at gøre. Det er jo en bedømmelse af dine artikler og ikke karma i den forstand. Så der må co-admin kunne gøre noget.
Avatar billede freehelp Praktikant
02. november 2004 - 18:55 #16
Han er også anmeldt
Avatar billede norbert Nybegynder
02. november 2004 - 18:58 #17
Det har ihvertfald ikke noget med karakter på artiklerne at gøre. Det er ren misbrug af karmasystemet - eller karaktersystemet.
Avatar billede freehelp Praktikant
02. november 2004 - 18:59 #18
Fuldstændig enig du - men mon ikke vores coér tager sig af det
Avatar billede norbert Nybegynder
02. november 2004 - 19:02 #19
Der er ihvertfald al mulig grund til det. Alle kan se, at det er personligt. Selv dem, der ikke har læst dine artikler men kun ser karaktererne kan se det. Men det er måske den nye trend: At give karma via karaktersystemet? Så kan de jo give karma to gange?
Avatar billede freehelp Praktikant
02. november 2004 - 19:09 #20
Ja karmaen har kun ført gode ting med sig norbert..
Avatar billede norbert Nybegynder
02. november 2004 - 19:11 #21
Ja - det må du nok sige :-)  Nåh nej .... det mås man ikke mere
Avatar billede freehelp Praktikant
02. november 2004 - 19:14 #22
Nej er du tovlig :D :D
Avatar billede freehelp Praktikant
02. november 2004 - 19:25 #23
Ak ak ak

Så modtager man også en god mail fra brugeren Benie:

1: er dig der er et fjols du har altid været det og vil altid være det!
2: din skide artikel er ikke mere værd for mig en hvad jeg har givet den, spade!
3: for at gøre dig glad vil jeg gå ind og give alle dine artikler 0!
4: DU ER EN FUCKING KARMA WINER!
Mvh En der er bædre en dig

Chikanen stopper vist aldrig på dette site
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. november 2004 - 20:05 #24
Mender du bernie?
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. november 2004 - 20:05 #25
mender = mener ;)
Avatar billede freehelp Praktikant
03. november 2004 - 08:05 #26
Ups ja Bernie :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. november 2004 - 08:17 #27
Og så har han ikke engang nosser til at skrive det herinde...
tsk tsk...
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. november 2004 - 08:18 #28
Nå pyt - han er vist blevet deaktiveret...
Avatar billede fcs Novice
03. november 2004 - 08:40 #29
Jepper, der var en som kom til at genoplive de gamle traditioner fra sportslørdag.....

DONG!!

;o)
Avatar billede freehelp Praktikant
03. november 2004 - 08:54 #30
Tommel op til vores coadmin :-D
Avatar billede freehelp Praktikant
03. november 2004 - 09:05 #31
Men hvad sker der så med de karmatildelinger der er kommet i mine artilker
Avatar billede fcs Novice
03. november 2004 - 09:41 #32
Freehelp>> Kommentarerne til dine artikler kan vi p.t. ikke gøre noget ved, men jeg har taget initiativ til at det er en problematik vi vender internt.

Jeg skal nok give besked så snart jeg ved noget ;o)

Hygge

FCS/Coadmin
Avatar billede fcs Novice
03. november 2004 - 09:42 #33
Som du kan se er anmeldelsen heller ikke lukket endnu, da vi bruger den til at diskutere i ;o)
Avatar billede freehelp Praktikant
03. november 2004 - 09:51 #34
Kan ikke se anmeldelsen overhovdet :-)
Avatar billede fcs Novice
03. november 2004 - 10:27 #35
OK - det troede jeg at du kunne, men den er ikke lukket ;o)
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. november 2004 - 19:09 #36
fcs> hatten af for at i gør noget ved det ;)
Avatar billede freehelp Praktikant
03. november 2004 - 20:40 #37
Ja men irriterende at få ødelagt sine artikler med det svineri. Kan det ikke slettes må jeg fjerne dem fra E - for vil ikke se arbejde ødelagt på den måde
Avatar billede victor-1 Nybegynder
04. november 2004 - 02:14 #38
Det var mig der anmeldte bernie (den klap***)
Hvor er det i givet fald man skal kunne se at anmeldelsen stadig er åben ?
Avatar billede fcs Novice
04. november 2004 - 07:50 #39
Victor-1>> Der var flere der gjorde det og din anmeldelse er lukket. Jeg ved faktisk ikke lige hvor man kan se det, jeg mente bare at man kunne se hvem man havde anmeldt. Mine sider ser jo ikke helt ud som jeres gør ;o)

Hygge

FCS
Avatar billede freehelp Praktikant
05. november 2004 - 19:35 #40
Er I kommet nærmere en afklaring på den karmatildeling i mine artikler, eller skal jeg leve med den er ødelagt?
Avatar billede Slettet bruger
05. november 2004 - 19:47 #41
Hmm du, nu nuppede du selv alle point :-)
He he kunne ikke lade være.
Avatar billede freehelp Praktikant
05. november 2004 - 19:49 #42
*G* har jo brug for alle point så jeg selv kan oprette når jeg har problemer
Avatar billede norbert Nybegynder
05. november 2004 - 19:54 #43
Nåh ja - men så kan du jo bare oprette en ny bruger *lol*
f.eks helpfree - help-me-free - eller på dansk: frihjælp - hjælpefri - karmafri - ork, der er masser af muligheder :-) *G*
Avatar billede freehelp Praktikant
05. november 2004 - 19:58 #44
*GH* tror norbert har nydt den nyfaldne julesne
Avatar billede Slettet bruger
05. november 2004 - 19:59 #45
nej klokken er ikke 20.59 endnu så han må vente 1 time på sneen :-)
Ja ok så du er tilgivet at du tog pointene.
Avatar billede norbert Nybegynder
05. november 2004 - 20:00 #46
Næsten rigtig - har været til reception hele dagen :-)
Avatar billede freehelp Praktikant
05. november 2004 - 20:05 #47
Har fået min andel af sne og må ty til fifaen :-)

Snakkes ved i weekend ellers god weekend til jer
Avatar billede norbert Nybegynder
05. november 2004 - 20:24 #48
Har det lidt på samme måde *g*
Avatar billede fcs Novice
06. november 2004 - 12:31 #49
Freehelp>> Er det ikke lige optimistisk nok at tro at vi kan lave en systemændring på et par dage ;o) Den kommer med på listen og så skal jeg gøre hvad jeg kan for at få den sat i verden. Indtil da.... Tålmodighed er en dyd ;o)

God weekend og karma til alle

Hygge

FCS