Avatar billede novalogic Nybegynder
28. oktober 2004 - 16:19 Der er 8 kommentarer

Backgammon php, nogen som kan?

Hejsa,

Er der nogle som er gode til php som vil lave et backgammon spil til mig?

Du får 200 point for det, og jeg vil gerne have det sådan her:

Man opretter sig en bruger, og så kan man faktisk spille, det skal køre over mysql og have point system - ellers er det ikke sjvot at spille.

Eller ved du hvor man kan downloade spillet henne?

mvh, Dennis.
Avatar billede klas Juniormester
28. oktober 2004 - 16:26 #1
http://www.onlinebandit.com/

Her kan du hente en et program som indeholder spillet, i en udgave som jeg mener er den bedste på nettet.
Avatar billede sukos Juniormester
28. oktober 2004 - 16:46 #2
Og du får det IKKE for point, ellers.
Ikke noget brugbart ihvertfald!
Der er nok "1 milliard" nørder som netop har tænkt i samme bane som dig
Avatar billede sukos Juniormester
28. oktober 2004 - 16:49 #3
Har da forresten en flash liggende, hvor man kan spille, men så skal du blot selv kode det med brugere og point m.m. :O)
Avatar billede novalogic Nybegynder
28. oktober 2004 - 18:42 #4
Er det muligt at jeg måtte få det?
Avatar billede sukos Juniormester
28. oktober 2004 - 18:49 #5
flashen kan du godt få!
Men der INTET programmering med!
Blev lavet i sin tid, som "en kikker", til brug for udformning af ide om backgammon på nettet, med præmier til vinder m.m.

Men man kan godt spille det, på samme måde som hvis du har brædtet foran dig.

skal lige finde den..........................
Avatar billede sukos Juniormester
28. oktober 2004 - 19:29 #6
Det var fandes til besvær at finde!
Og den lå self. på den første cd som jeg havde fat i, men ikke søgte på! :------

http://exp.showsource.dk/555519/backgammon_.swf

zip med fla
http://exp.showsource.dk/555519/backgammon_.zip
Avatar billede novalogic Nybegynder
28. oktober 2004 - 19:37 #7
takker, skal du have nogle point for det?
Avatar billede sukos Juniormester
28. oktober 2004 - 19:44 #8
næh