Avatar billede nimkim Nybegynder
28. oktober 2004 - 08:49 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Hvad synes i?

Hvad synes i om den her side?:

http://www.test.horsensps.dk/ps/index.html

og er der nogen der ved hvordan jeg kan lave "bestil en brochure"
Avatar billede phrozia Juniormester
28. oktober 2004 - 09:51 #1
Helhedsindtrykket er ganske fint... Jeg ville dog nok ændre et par små ting som...

Fonten, Vælg en anden f.eks. Tahoma eller Verdana. Times passer ikke så flot på en hjemmesiden (synes jeg)

Forsiden, kunne nok lave en smule mere spændende? Den er lidt tam...

Hvordan ville det se ud, hvis du tog den højre menu og rykkede op på højde med den venstre og tog billede og lavede det større samt fadede det lidt ud (og i sort/hvid), og lod det være en del af baggrunden?
Eller måske blot placerede det under menu'en i stedet for ovenover?

Bestil brochure delen kan jo laves i f.eks. php. Således at de bare udfylder navn og adresse (og evt. antal) og så får du en mail med det, og kan så sende dem brochuren.
Avatar billede nimkim Nybegynder
28. oktober 2004 - 10:09 #2
Avatar billede phrozia Juniormester
28. oktober 2004 - 10:12 #3
Ja... Prøv at fade billede en smule mere ud...

Hvad med at give den venstre menu samme tekst størrelse som den højre?
Avatar billede nimkim Nybegynder
28. oktober 2004 - 10:41 #4
Kig igen... hehe
Avatar billede phrozia Juniormester
28. oktober 2004 - 10:43 #5
Ja... menumæssigt er det da bedre?

du har måske faded billede lidt for meget ud nu? Ville nok give det et nøk opad igen.. ;)
Avatar billede phrozia Juniormester
28. oktober 2004 - 10:46 #6
Menu og menupunkterne holder vist ikke helt venstre kant med hinanden?
Avatar billede nimkim Nybegynder
28. oktober 2004 - 10:59 #7
kig igen så :)
Avatar billede phrozia Juniormester
28. oktober 2004 - 11:10 #8
Jep.. bedre ik?
Avatar billede phrozia Juniormester
28. oktober 2004 - 11:11 #9
Hvorfor er der en - efter hvert menupunkt?
Avatar billede nimkim Nybegynder
28. oktober 2004 - 11:21 #10
Hvis det sku ligne den menu til højre :)..
Avatar billede phrozia Juniormester
28. oktober 2004 - 11:24 #11
Ja ok...

Har de samme fontstørrelse?
Avatar billede olebole Juniormester
02. november 2004 - 22:50 #12
<ole>

Da skolen underviser i fremstilling af hjemmesider, bør mindstekravet vel være, at skolens hjemmeside opfylder kravene til at kunne kaldes HTML (= overholder W3C's standarder).
Hvorfor ikke få en af de lærere, der underviser i faget til at lave den? Hvis en elev (eller en af hendes forældre) ved en smule om web-kodning, vil skolen formodentlig blive valgt fra, hvis ikke engang skolens egen side opfylder, hvad der kan forventes.

Just my two cents  :)

/mvh
</bole>