Avatar billede kongen Nybegynder
14. oktober 1999 - 12:17 Der er 31 kommentarer og
1 løsning

En kategori der f.eks. skulle hedde Web adresser.

Her skulle man kunne efterlyse et eller andet, f.eks. indhold, features etc. og man svarer ved at henvise til en URL.

Det kan også bare være sådan noget som:
Hvor kan jeg finde info om QUE CD brænder etc....måske et dårligt eksempel, men jeg håber i har opfattet ideen, og lad nu være med at save mig alt for meget....
Avatar billede i11uzion Nybegynder
14. oktober 1999 - 12:43 #1
Hehe der kommer til at være mange spørgsmål som går på ting som:
"... Hvor kan jeg finde det-og-det-og-det spil og program..."
Avatar billede kongen Nybegynder
14. oktober 1999 - 12:47 #2
er det negativt??

Det er vel også kvalificeret hjælp
Avatar billede hobbez Nybegynder
14. oktober 1999 - 13:08 #3
I mine ører lyder det som om kategorien burde være; "Hvordan bruger jeg søgemaskiner".

/Rob
Avatar billede kongen Nybegynder
14. oktober 1999 - 13:33 #4
eller hvordan får jeg Altavista til at indeholde mere end 20% +-??
Avatar billede one Nybegynder
14. oktober 1999 - 13:38 #5
eller hvordan virker en hjemmeside
Avatar billede hobbez Nybegynder
14. oktober 1999 - 13:44 #6
Kongen: Det er netop mit point: Hvis du kun bruger EN søgemaskine, så har du et problem. Derfor brugte jeg flertalsbetegnelsen "søgemaskinER" i mit forslag. Lær at bruge nogle flere!

/Rob
Avatar billede i11uzion Nybegynder
14. oktober 1999 - 14:39 #7
kongen>>> Ja fordi så kan det gå hen at blive til et warez exchange board, og det holder sgu ikke...
Avatar billede admin Novice
14. oktober 1999 - 17:26 #8
Kan i ikke nøjes med at bruge kategorien Fri debat ?
:)
Avatar billede overload.dk Nybegynder
14. oktober 1999 - 17:51 #9
ADMIN!!!!!!!

Jeg mangler stadig et svar ang. en WAP kategori!!

Vh
Peter Loft Jensen / WAP-center danmark
peter@overload.dk
Avatar billede Slettet bruger
15. oktober 1999 - 00:17 #10
Det lyder mere som et Tema spørgsmål. Der finder jeg Fri debat udemærket, ellers kan spørgsmålet placeres under den respektive katagori.

Det kan næsten ikke undgåes at henvise til URL, når der spørges om bestemte programmer.

Jeg tror man skal passe på ikke, at få for mange katagorier. Det kan efterhånden blive vanskeligt at placere et spørgsmål, for hvor høre det efterhånden hjemme. Det ses allerede nu, at mange spørgsmål placeres forkert.

En URL katasgori syntes jeg er for defust.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
15. oktober 1999 - 22:57 #11
jeg mangler svar ang. en kategori om mobiltelefoner
Avatar billede i11uzion Nybegynder
16. oktober 1999 - 19:23 #12
cyberesben>>> Hold nu kæft med dit mobilpik....
Avatar billede cyberesben Nybegynder
17. oktober 1999 - 01:13 #13
spasser hvorfor brokker du dig ikke til overload, han er da mindst lige så slem med sin WAP kat.
Avatar billede overload.dk Nybegynder
17. oktober 1999 - 23:27 #14
Nej, for MOBILTELEFONER ER IKKE NOGET MED AT PROGRAMMERE??? eller "øhh... jeg ved ikke hvordan jeg tænder for min mobiltelefon - please hæææælp!?!" - er det sådanne spørgsmål du vil bruge din mobiltelefon kategori til????!!!!

WAP er et programmerings sprog, ikke meget anderledes end fra HTML, ASP og java script. Faktisk kan WAP mere eller mindre det samme (og på andre punkter mere) end den slags programmeringstyper vi kender til i dag!

Og, nej CyberEsben, jeg er ikke LIGE SÅ SLEM som du er, jeg ville bare høre om admin har tænkt sig at svare!

Overload
Avatar billede one Nybegynder
18. oktober 1999 - 00:43 #15
ok hvad med at lave en nokia kategori??
man kan opdatere dem med software!

Andreas

esben har ret!
Avatar billede i11uzion Nybegynder
19. oktober 1999 - 09:18 #16
cyberesben>>> Det er fordi du har kørt det der lortetrip de sidste måneder...
Hvorfor laver du ikke en funktionel udgave af din Brian-eksperten???
Så kan du have alle de mobiltelefon kategorier  der som du har lyst til
Avatar billede hobbez Nybegynder
19. oktober 1999 - 11:27 #17

Forslag til en ny kategori: Skæderier ?
:o)

/Rob
Avatar billede Slettet bruger
19. oktober 1999 - 17:15 #18
Cyberesben Mobiltelefon katagori er en god idé, men jeg tror ikke du for den. ;o(
Avatar billede cyberesben Nybegynder
19. oktober 1999 - 20:02 #19
øv hehehe
Avatar billede cyberesben Nybegynder
19. oktober 1999 - 20:02 #20
men ok, så se hvor mange mobil spm der bliver stillet her inde... i forhold til Coldfusion, DB2, SAS/SAP osv
Avatar billede overload.dk Nybegynder
19. oktober 1999 - 20:57 #21
Okay, jeg er enig i at en mobil side ikke ville skade, men jeg tror også at folk kunne finde på at komme flg. krav fremover... "vi vil have en kategori om biler - min Mazda dur ikke, den kommer med fejl-meddelser!!! - hjælp!"

Til one,
Ikke alle har nokia (dog bruger jeg kun nokia (3110 og 7210) - NOKIA RULES! B)
desuden kommer der vist ikke de helt store prob. med at opdatere softwaren... men en mobilkat. ville ikke skade.

Vh
Peter
Overload.dk
Avatar billede cyberesben Nybegynder
19. oktober 1999 - 21:02 #22
enig med overload i at den ikke ville skade...

hmm, 3110? gammel hehe... jeg har ikke hørt om 7210 hvad er det for noget? og jeg troede da du havde en 5110?
Avatar billede overload.dk Nybegynder
19. oktober 1999 - 21:26 #23
3110 er den nyeste tlf fra nokia! :)

7210 er en WAP telefon, du hve' den med den nye form for internet på mobiltelefoner... og nej, det er ikke den store communicator.

5110'eren har jeg solgt til min mor.

hvad er det for en du har? og hvilken data suite version har du?
Avatar billede overload.dk Nybegynder
19. oktober 1999 - 21:29 #24
der er forresten indbygget ordbog i 3110!
og billedebeskeder, hvis du ser tv en gang i mellem kan du ikke have undgået at se reklamen med alle de mærkelige fronte (kan skifte både bag og front ligesom 5110'en kan)
Avatar billede one Nybegynder
19. oktober 1999 - 21:44 #25
er det ikke  3210?

Andreas
Avatar billede overload.dk Nybegynder
19. oktober 1999 - 21:55 #26
nå.. jo. jeg er lidt træt jeg har arbejdet fra kl 9:30 - 20:30 i dag... så ... Zzz
Avatar billede one Nybegynder
19. oktober 1999 - 21:58 #27
ok  nat

andreas
Avatar billede cyberesben Nybegynder
20. oktober 1999 - 00:57 #28
overload, jeg tror du mente en nokia 3210 og en 7110, ikke?
Avatar billede one Nybegynder
20. oktober 1999 - 01:00 #29
man her iusa  er de fanme langsomme med mobiltelefoner  en af de nye nokiaer  her henner    er  5110 hahahah
Avatar billede Slettet bruger
20. oktober 1999 - 08:10 #30
Hvor mange spørgsmål har der været omkring mobiltelefon de sidste par måneder?
Avatar billede cyberesben Nybegynder
20. oktober 1999 - 11:25 #31
der har været nogle om gismo, nogle om fronte, nogle om valg af nokia, nogle om ringetoner osv
Avatar billede Slettet bruger
20. oktober 1999 - 22:53 #32
Ja og sidste nye debitel er ude med rykkere inden kunderne har fået varen. Det går bare der ud af sådan! kr. 250,00 i rykkergebyr for en varer, som kunden ikke har set noget til fra teleselskabet.