Avatar billede waterboy16 Praktikant
25. oktober 2004 - 16:34 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Word problemer

Jeg har nogle problemer med den engelske version af word 2002:

1. Når jeg ahr skrevet noget og vil slette det kan jeg ikke trykke på knappen "back space", desuden kan jeg ikke markere noget tekst og så skrive noget oveni. Men skal slette det først og kan derefter skrive..

2. Jeg har ved et uheld oprettet en genven til et symbol. Som genvejstast valgte jeg Ctrl + C. Men det er desværre den tastekombination som man også bruger når man skal kopiere noget. Jeg har fjernet den igen, men alligevel skriver den det tegn når jeg trykker Ctrl + C.

Hvad skal jeg gøre ved disse problemer???
Avatar billede jkrons Professor
25. oktober 2004 - 21:16 #1
1): Gå ind i Funktioner - Indstillinger- Rediger og s'ørg for, at der er sat et flueben i Ny tekst erstatter nmarkeret.

2): Gå ind i Funktioner - Tilpas. Klik på Tastatur. Klik på Nulstil.
Avatar billede waterboy16 Praktikant
25. oktober 2004 - 22:55 #2
Mange, mange gange tak for hjælpen. Det hjalp. :D

Opret et svar så får du point'ene!

:D
Avatar billede jkrons Professor
25. oktober 2004 - 23:13 #3
Velbekomme :-)