Avatar billede alex15 Nybegynder
25. oktober 2004 - 12:26 Der er 3 kommentarer og
3 løsninger

Oprette indholdsfortegnelse i Word, som selv opdatere

Hvordan opretter jeg en indholdfortegnelse i et Word dokument, som selv opdatere, hvis jeg indsætter flere sider.
Avatar billede troublemaker Nybegynder
25. oktober 2004 - 12:37 #1
Vælg "Indeks m.m." under "Indsæt" og så i fanebladet Indholdsfortegnelse vælg hvordan den skal se ud.

For at få noget i indholdsfortegnelsen skal du bare markere det du vil sætte i indholdsfortegnelsen og i stedet for "normal" (lige ved siden af skriftypen) skal du vælge en af overskrifterne.
Avatar billede troublemaker Nybegynder
25. oktober 2004 - 12:37 #2
svar! :)
Avatar billede bufferzone Praktikant
25. oktober 2004 - 14:10 #3
Der mangler lidt før det virker.

1. Beslut hvor mange niveauer du ønsker i din indholdsfortegnelse
2. Formater (under typografier) det antal overskrift typografier som du har niveauer til.
3. marker overskrifterne (og under og underunder overskrifter) i din tekst
4. Gør som initiate siger

5. hvis du dropper en e-mailadresse så sender jeg en avanceret word manual der beskriver bl.a. dette (til word 97, men kan sagtens anvendes)
Avatar billede rvm Nybegynder
25. oktober 2004 - 14:54 #4
Men hvis spørgsmålet går på at den selv skal opdatere, så skal der sættes flueben i Funktioner/Instillinger/Udskriv "Opdater felter", så opdateres inholdsfortegnelsen, når dokumentet udskrives
Avatar billede perhol Seniormester
26. oktober 2004 - 00:28 #5
>bufferzone
Jeg er interesseret i den avancerede word manual.
Er det muligt at få dig til at sende den til:
perhol@webspeed.dk
Avatar billede bufferzone Praktikant
26. oktober 2004 - 08:42 #6
ja, jeg sender i aften når jeg kommer hjem. Andre er selvfølgelig velkomne