Avatar billede robotten Praktikant
23. oktober 2004 - 11:46 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

3Mobil erfaring søges

Hej

Så er Skive kommet med som by, med 3 dækning, så overvejer køb af to stk LG mobiler.
Har nu flere spm. hertil:

Kan der nummerportaliseres? Dvs. kan jeg overflytte min gamle nummer til det nye abonnement? Eller er det afhængig af, hvor abonnementet tegnes?

Kan jeg få sim-unlocket (er det stadigt lovligt?) en sådan LG U8120, eller måske Sony Ericsson Z-1010 modellen?
I så fald, vil 3 servicene så stadigt kunne udnyttes på et alm. Telmore kort? Er så glad for Telmore nemlig...
Avatar billede skab Nybegynder
23. oktober 2004 - 12:14 #1
Du kan sagtens få dit gamle nr. flyttet.. Det fik min kæreste i hvert fald her i Århus...

Ved dog bare at han ikke er særlig tilfreds med dækningen - Der er MANGE steder, hvor telefonen ikke virker...

Men held og lykke med det :-)
Avatar billede belle Nybegynder
23. oktober 2004 - 14:33 #2
og de services 3 udbyder kan naturligvis kun bruges med et 3 abonnement.
Så selvom du får den låst op vil du ikke kunne bruge dit telmore til andet end det du gør i dag
Avatar billede klas Juniormester
23. oktober 2004 - 14:45 #3
Vi købte 4 stk. men opgav efter et par måneder.. Selve telefonerne var ok, men de har problemer med at "roame" dvs. skifte fra 3s net til TDC som du bruger udenfor deres egne dækning..

Hver gang vores telefoner skulle skifte net (det var tit, vores arbejdspladds lå åbenbart lige på kanten af deres sækningsområde) Så blev vores opkald bare afsluttet!

Meget utilfredsstillende.
Avatar billede robotten Praktikant
24. oktober 2004 - 19:23 #4
Øv...  tilsyneladende for mange børnesygdomme endnu. Afventer lige, om der skulle komme flere erfainger.
Avatar billede robotten Praktikant
27. oktober 2004 - 15:51 #5
Takker for svarene.
Avatar billede skab Nybegynder
27. oktober 2004 - 16:47 #6
Tak for point :-)