Avatar billede Mads Nybegynder
23. oktober 2004 - 09:36 Der er 28 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til logo

Jeg skal til at lave en avis, men jeg er ikke lige så god til grafikken, så jeg tænkte på om en ikke kunne hjælpe mig.

Jeg har et eksempel på noget jeg godt kunne tænke mig. http://www.upit.dk/files/Argus.GIF (koden er exp). Det er kun lavet i paint og er ikke så flot. Men som i kan se, en sjusket ramme og så en god skrifttype, og inde midt i G'et skal der være et øje. Ikke sådan helt klart, men lidt vandmærkeagtigt, men det skal stadig kunne ses.

Hvis i gider prøve, ville det bare være super!
Avatar billede Mads Nybegynder
23. oktober 2004 - 09:38 #1
Og så vil jeg gerne at det skulle kunne være på et hovede på et A3 papir (297 x 420mm) Så det må blive 390x70 mm :)
Avatar billede williamengbjerg Nybegynder
24. oktober 2004 - 13:51 #2
hmm hvor stor skal det være i pixel? 1223*374???
kan godt lige bikse noget sammen til dig ;)
Avatar billede Mads Nybegynder
24. oktober 2004 - 14:07 #3
Det må du meget gerne prøve. Når jeg kigger i Photoshop hvor stort et 390x70 mm billede er, så siger den 1106x198, så det må blive der :)
Avatar billede williamengbjerg Nybegynder
24. oktober 2004 - 14:17 #4
hehe ok :) giv mig lige 15-25 min så skal jeg lige se hvad jeg kan gøre ;) hehe evt. nogle speciele farver som du vil have på?
Avatar billede Mads Nybegynder
24. oktober 2004 - 14:26 #5
Jeg kunne godt tænke mig en grøn eller lyseblå som baggrund og så skal øjet enten være blåt eller noget. Teksten må gerne være hvid. Og så ved jeg ikke.. Hvis du kunne finde på noget, der kunne være i baggrunden, hvor det grønne er lige nu, må du da gerne prøve :)
Avatar billede williamengbjerg Nybegynder
24. oktober 2004 - 14:29 #6
hehe den prøver jeg lige at fikse ;)
Avatar billede williamengbjerg Nybegynder
24. oktober 2004 - 15:16 #7
Så er jeg tilbage, håber du kan bruge det! :) ellers må vi bare lige prøve igen! :) sig til hvis der er noget som skal tilføjes fjernes eller andet ;)

billedet ligger her:
--> http://www.gymsport.dk/designs/eyes.jpg <--

Mvh. William
Avatar billede Mads Nybegynder
24. oktober 2004 - 15:23 #8
Det ser faktisk ret godt ud, det der! Men kan du måske lave sådan noget i stil med, hvis en pensel havde lavet det uden om rammen? Sådan at der var nogle strøg der stak ud?
Avatar billede williamengbjerg Nybegynder
24. oktober 2004 - 15:25 #9
ahh hehe ja, jeg kan da lige prøve ;) hehe 2 sec :)
Avatar billede williamengbjerg Nybegynder
24. oktober 2004 - 15:37 #10
Prøv at se nu... ved ikke om det er sådan at du vil have det :) men bare sig til hvis de er noget! :)

billedet ligger her:
--> http://www.gymsport.dk/designs/eyes.jpg <--
Avatar billede Mads Nybegynder
24. oktober 2004 - 18:02 #11
Det er også nice det nederste, men jeg tænkte nu på stregerne som en pensel laver, jeg kan lige prøve at finde et billede af nogle streger fra sådan en :=)
Avatar billede williamengbjerg Nybegynder
24. oktober 2004 - 18:05 #12
heeh okay! :) prøv lige at gøre det! :) så ved jeg hvad jeg skal gå ud fra! :) hehe så skal jeg nok lige fikse det! :D
Avatar billede Mads Nybegynder
24. oktober 2004 - 18:06 #13
Det er noget i stil med den slags linier i skriget http://www.ibiblio.org/wm/paint/auth/munch/munch.scream2.jpg
Avatar billede Mads Nybegynder
24. oktober 2004 - 18:18 #14
Jeg fandt lige selv ud af, at man kunne lave sådan en ramme. Du kan se hvad jeg mener her.
http://www.upit.dk/u/rammen.jpg (kode: exp)
Noget i den stil, ikke :)
Avatar billede williamengbjerg Nybegynder
24. oktober 2004 - 18:22 #15
hehe okay! :) det kan jeg godt lave :)
men når du siger at du selv lige fandt rammen.. mener du så at du selv vil prøve det sidste eller hvad :S, laver lige det sådan som jeg tror du gerne vil have det til at se ud ;) hehe tilbage om 5-7 minz
Avatar billede Mads Nybegynder
24. oktober 2004 - 18:31 #16
Nej, du må gerne prøve! For jeg er ikke så vildt god til at styre det, hehe.. Og så kunne jeg egentlig også godt lide det andet på dit billede.. Øjet var rigtig godt! :D
Avatar billede williamengbjerg Nybegynder
24. oktober 2004 - 18:35 #17
hmm så du kan ikke bruge "logoet alligevel... eller" :S
Avatar billede Mads Nybegynder
24. oktober 2004 - 18:49 #18
Jo, det vil jeg gerne. Jeg vil bare gerne hvis du gad prøve lave sådan en ramme rundt om.
Avatar billede williamengbjerg Nybegynder
24. oktober 2004 - 18:54 #19
er det en ramme nu :S var det ikke det blå som skulle ligne et maleri? :S
eller er det en anden ramme du vil have uden om det blå :S
Avatar billede Mads Nybegynder
24. oktober 2004 - 21:22 #20
Jeg vil gerne at de der streger som stikker ud er penselmalet, hvis du kan deT?
Avatar billede williamengbjerg Nybegynder
24. oktober 2004 - 21:31 #21
penselmalet :S forstår det bare slet ikke :S altså lige som de der billeder du har linket til, og det er kune rundt om den blå baggrund... eller :S :$
Avatar billede Mads Nybegynder
24. oktober 2004 - 22:25 #22
Penselmalet ligesom på http://www.upit.dk/u/rammen.jpg (kode: exp).
Det vil jeg gerne at stregerne der er.. Forstår du nu? :)
Avatar billede williamengbjerg Nybegynder
24. oktober 2004 - 22:29 #23
nåå den grømme ramme :) som er fadet ind i den brune klat :)
er det forstået rigtig :P
Avatar billede Mads Nybegynder
25. oktober 2004 - 20:55 #24
Jeg kan egentlig godt lide det som du har lavet det der også. Så gider du ikke give det som PSD fil? :)
Avatar billede williamengbjerg Nybegynder
25. oktober 2004 - 21:24 #25
Så sender jeg lige et svar, for regner med at det så er accpeteret det logo :D så bare accpetere også sender jeg lige psd'en ;)
Avatar billede Mads Nybegynder
25. oktober 2004 - 21:28 #26
Super :)
Avatar billede williamengbjerg Nybegynder
25. oktober 2004 - 21:46 #27
her er psd filen ;) håber du lære af den :D hehe
det var sådan jeg lærte det :p

PSD filen ligger her:

--> http://www.gymsport.dk/designs/eyes.psd <--
Avatar billede Mads Nybegynder
25. oktober 2004 - 21:49 #28
Ja, det var også det, jeg lige tænkte at jeg nok kunne :) Jeg takker mange gange!
Avatar billede williamengbjerg Nybegynder
25. oktober 2004 - 21:52 #29
hehe en forjnøgelse at lave det for dig :) skriv endelig hvis der bliver noget :) vil gerne hjælpe ;)