Avatar billede jan_vernersen Nybegynder
21. oktober 2004 - 23:42 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Point og ikke point.

Hej
Hvad sker der når pointkontoen er tom.Er der så lukket får det varme vand?
Avatar billede peet-49 Novice
21. oktober 2004 - 23:43 #1
Så venter man til der, er sparet nogle sammen, eller tjener nogle, du bliver tildelt 5 point hver dag.
Avatar billede roenving Novice
21. oktober 2004 - 23:44 #2
For det første får du jo 5 point for hver dag du er aktiv bruger ...

For det andet kan du jo se, om du ikke kan svare på nogle spørgsmål, så du kan skrabe nogen sammen !-)

Se f.eks. http://expfaq.1go.dk

For det tredje er spørgsmål om Eksperten pr. kotume gratis, så disse point skal du i hvert fald beholde selv !-)
Avatar billede pride_boy Nybegynder
21. oktober 2004 - 23:49 #3
Svar på så mange Spørgsmål som muligt!! og log ind på din bruger hverdag!!
Så skal d nok får sparet en hel del op!!
Avatar billede jan_vernersen Nybegynder
21. oktober 2004 - 23:50 #4
takker .i gav mig jo et hutig svar.send et svar
Avatar billede peet-49 Novice
21. oktober 2004 - 23:50 #5
pride boy>>som roenving siger, så tages der normalt ikke point for spørgsmål om eksperten.
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. oktober 2004 - 00:18 #6
jan> lav et svar og accepter eget svar, så beholder du dine point ;)
Avatar billede peekay Nybegynder
22. oktober 2004 - 00:57 #7
Og hvis man (som jeg) endnu ved så lidt om computer, at man ikke kan hjælpe nogen med noget - og pointene er væk - så er man virkelig på den ...!
Avatar billede roenving Novice
22. oktober 2004 - 00:59 #8
Præcis derfor henviste jeg til faq'en, for den indeholder faktisk et par forslag !-)
Avatar billede jan_vernersen Nybegynder
22. oktober 2004 - 08:17 #9
Takker for all den venlighed man møder her.
Rart med en side hvor det hele ikke går op i sex og games.
JAn
Avatar billede freehelp Praktikant
22. oktober 2004 - 09:09 #10
Der findes dog en del brugere herinde der gerne hjælper dig uden du har point
Avatar billede jan_vernersen Nybegynder
23. oktober 2004 - 09:29 #11
Hej
Hvordan "lukker man en tråd" er det ved at svare?Eller når man har givet point for et svar?
Avatar billede freehelp Praktikant
23. oktober 2004 - 09:31 #12
Avatar billede jan_vernersen Nybegynder
23. oktober 2004 - 09:38 #13
Takker.
Good weekend