Avatar billede charley78 Novice
21. oktober 2004 - 18:42 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

dødt tabel-ikon

Hvordan kan det være, at der under Common ind imellem i Dreamweaver MX ikke er adgang til at kunne sætte en tabel ind; linket er dødt?
Jeg har for at finde ud af det, sammenlignet to computere, begge med programmet åbnet og begge med en helt ny og ubehandlet basic HTML fil åben.
Den ene gav adgang til at kunne sætte en tabel ind, den anden gjorde ikke. Det var til gengæld muligt at gå op i tables i værktøjskassen og hente en en tabel.

Det eneste jeg kan hitte på som forklaring, er at der måske - selvom de bærer det samme navn, kan være en grads forskel i udgaverne af Dreamweaver MX.
Kender nogen forklaringen?
Avatar billede bojohansen Nybegynder
21. oktober 2004 - 20:38 #1
Evt en fejl i programmet.

http://www.macromedia.com/downloads/updates/

prøv at update DW
Avatar billede charley78 Novice
21. oktober 2004 - 22:24 #2
den står på en skole, ved ikek om jeg kan komme til det, men tak i alle tilfælde for svaret! Vil du have points?
Avatar billede bojohansen Nybegynder
21. oktober 2004 - 22:29 #3
Du kan sikkert ikke update den. Det er kun Admin som kan, men du kan jo prøve.......tvivler dog stærkt.
Nej ta bare de points selv ;)