Avatar billede beerh Nybegynder
08. marts 2001 - 21:03 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Installation af Redhat 7.0 hænger!

Hola!
Når jeg booter installtions imageet hænger den lige efter den har fundet min ide controller! Jeg har kørt linux på maskinen før, men det er efterhånden et års tid eller to siden.... Den hænger både ved almindelig installation og expert?

Jeg har følgende hardware:
cel 300@450
abit bh6(bx chipset)
256 pc133 ram
Geforce 1
fasttrak66 ide raid
Adaptech 29160n scsi controller
sblive value
3com 905c netkort
kenwood 72 truex cdrom
plextor ultraplex40max cdrom
hp 8100 brænder
ibm 9gb scsi disk (kan ikke huske model nr)
ibm 13 gb ide disk
2 stk ibm 20 gb på raid

det var vist det hele??? Lige umiddlebart syntes jeg ikke at der er noget som ikke burde virke, men det kan vel også være en dårlig kombination?
Avatar billede cvsac Nybegynder
08. marts 2001 - 22:44 #1
prøv og tag et kort ud af gangen i din maskine for at prøve og se om der er nogle konflikter
Avatar billede zeriox Nybegynder
13. marts 2001 - 21:32 #2
cvsac\'s forslag er ok, men jeg tror du skal prøve at pille i din bios og slå ting som power management, cache og plug\'n \"pray\" fra ... havde nogenlunde det samme problem for et par dage siden, tror det var cachen på den maskine :)

Held og lykke :)
Avatar billede quakesanta Nybegynder
20. marts 2001 - 14:22 #3
Prøv at clock din cel ned til 300 under installation. Du kan clocke den op igen bagefter. Det virkede for mig da jeg havde det problem.

Held og lykke :D
Avatar billede beerh Nybegynder
20. marts 2001 - 15:08 #4
Gad ikke bøvle med det mere... Købte nyt bundkort og processor! :-)