Avatar billede reshafim Nybegynder
20. oktober 2004 - 12:38 Der er 3 kommentarer

Windows lukker Frontpg.exe

Hej
Min fronptg 2000 bliver lukket af Windows 2000 pro-inden den starter--Frontptg.exe har genereret fejl-bliver lukket af windows
Jeg har fjernet og genistaleret Ftpg
Jeg har fjernet Ftpg temp dir filer
Den kan ikke starte.
Jeg har prøvet at finde C:\Documents and Settings\User_NameApplication Data\Microsoft\Web Server Extensions\Cache for at slete det, men jeg kan ikke finde den sti
Reshafim
Avatar billede logsuppe Nybegynder
20. oktober 2004 - 13:57 #1
prøv at scanne for virus. oplevede det samme med nero og der var en virus der var årsagen...
Avatar billede reshafim Nybegynder
20. oktober 2004 - 14:17 #2
Det vil jeg!
Avatar billede logsuppe Nybegynder
30. januar 2005 - 17:24 #3
hjalp det?