Avatar billede rinsen Nybegynder
19. oktober 2004 - 20:44 Der er 9 kommentarer

sidetallene driller

Hej jeg er ved at lave Fagprøve og nu driller sidetallene mig for vildt... har lige fundet ud af hvordan jeg får den til ikke at skrive sidetal på indholdsfortegnelsen, og den starter fint fra ´side 1 på anden side... men efter 4 side starter den med side 2 igen og så 3 og så videre 2,2,3,4,5,6,7 den kludrer helt i numrene... har prøvet at gå ind i indsæt sidetal 1,2,3 og alt er som det skal være der inde...
Er der nogen der kan hjælpe??
Avatar billede spider006 Nybegynder
19. oktober 2004 - 20:55 #1
jeg har haft samme problem
det kom om det ved at gøre følgende
indsæt det første og skriv selv det sidste

f.eks.

                        side 1 af 14

1 skal ind sættes og 14 skriver du selv
HUSK at se efter hvormange sider der er til sidst :->

hvad er det for en fagprøve du laver.
Avatar billede rinsen Nybegynder
19. oktober 2004 - 20:59 #2
hmm det må du lige uddybe lidt mere hvad det er jeg skal... er ikke så god til det...
Det er en Blomsterdekoratør fagprøve :0)
Avatar billede spider006 Nybegynder
19. oktober 2004 - 21:02 #3
hvordan skal dine side tal stå ??
Avatar billede rinsen Nybegynder
19. oktober 2004 - 21:05 #4
Jeg vil bare gerne ha at der stå 1,2,3,4,5,6,osv. på siderne ikke andet.. men det vil bare ikke! skriver jeg det manuelt retter den alle siderne nedefter!
Avatar billede hcma Novice
19. oktober 2004 - 21:15 #5
du er temmelig sikker komme til at indsætte sektionsskift / hårde linjeskift og så opfatter word det som start på ny sektion (= ny start på dekoment).
Prøv at slå "Vis/Skjul" til  (plejer at ligge lige til venstre for Zoom-knappen) og slet alle sektionsskift og start så din sidenummering forfra.
Sidenr. start med nr. 0 og Forskellig fra 1. side
Avatar billede hcma Novice
19. oktober 2004 - 21:16 #6
stavrefejl er gratis ;o)    dekoment skal være dokument
Avatar billede rinsen Nybegynder
19. oktober 2004 - 21:21 #7
øhhhhh nu har jeg slået vis skjul til og der er kommet en masse sorte tegn.... hvordan sletter jeg sektionskift???
hehe jeg er ikke så hurtig!! :o)
Avatar billede hcma Novice
20. oktober 2004 - 08:50 #8
der er nogle streger, tværs over siden hvor der står sektionsskift. Marker den eller edm og tryk delete
Avatar billede rinsen Nybegynder
20. oktober 2004 - 13:24 #9
Jeg kan ikke markere dem og fjerne dem ved ikke hvorfor... men det lyder meget til at det er der fejlen ligger... da det er på de sider hvor der er sektionsskifte det er galt med side numrene... kan man ikke slette dem på anden vis??