Avatar billede leasy Nybegynder
19. oktober 2004 - 13:53 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

opsætning med logo,adr,tlf,mv

Hej.

Jeg har hidtil brugt trykt brevpapir, men ville nu gerne have et standard papir til at ligge i word med logo osv. Men da jeg ikke er den store haj til word er der måske en der har har lyst til at hjælpe lidt med opsætninggen så det kunne se lidt pænt ud.
Jeg kan maile et dok. med logoet samt oplysninger der så "bare" skal plaseres pænt i højre side samt bundlinie. logo samt oplysninger skulle så gerne ligge "låst" i baggrunden når man åbner dokumentet.
kontakt mig evt. på jan.iversen@gmail.com
Avatar billede rvm Nybegynder
19. oktober 2004 - 15:10 #1
Jeg byder ind på opgaven :-) rvm@teknologisk.dk
Avatar billede leasy Nybegynder
19. oktober 2004 - 15:48 #2
mail sendt
Avatar billede hcma Novice
19. oktober 2004 - 16:08 #3
og husk lige at placere det hele i Sidehoved/-fod  ;o)
Avatar billede leasy Nybegynder
21. oktober 2004 - 10:53 #4
Tak for hjælpen (rvm), det er helt perfekt nu.
Avatar billede rvm Nybegynder
21. oktober 2004 - 10:54 #5
Det var godt :-)