Avatar billede irmapigen Nybegynder
19. oktober 2004 - 13:01 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

hvordan aktiverer jeg grammatikkontrol?

Jeg har ikke har de grønne bølger under teksten, og det er ikke kun fordi jeg er så god til dansk ;-)

Hvordan kan jeg aktivere grammatikkontrollen igen?
Avatar billede lwi Nybegynder
19. oktober 2004 - 14:27 #1
Højreklik på den lille bog i bunden af skærmen, vælg options, Tjek under writting style, at du har valgt gramatikkontrol.
Avatar billede irmapigen Nybegynder
19. oktober 2004 - 14:31 #2
Det har jeg, men det område (nederst, der hedder 'grammatik') er lyseren, sådan inaktiv, så man ikke kan ændre på noget...
Avatar billede lwi Nybegynder
19. oktober 2004 - 14:50 #3
så har du nok ikke dansk gramatik kontrol !
Avatar billede irmapigen Nybegynder
19. oktober 2004 - 14:58 #4
De hele skulle være dansk! Kan man finde ud af det? Og der er i hvert fald dansk stavekontrol.
Avatar billede irmapigen Nybegynder
25. februar 2005 - 11:34 #5
Stadigvæk ingen???