Avatar billede wario Nybegynder
16. oktober 2004 - 20:18 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Online auktion side!

Jeg kunne godt tænke mig at starte en auktionsside op. Er klar over at det er et stort projekt at få kodet.

Er der nogle der kender de løsninger man fx kan købe på ebay.com?

Jeg har kigget lidt på dem, og er designmæssigt langt fra mine ønsker - men er det noget I kan anbefale man starter med og evt. bygger videre på?
Avatar billede likedon Nybegynder
18. oktober 2004 - 10:42 #1
Du kan da kigge på den her.
Kender ikke til den men det kunne være en billig måde at komem i gang på for at se om ideen holder:
http://www.phpauction.org/
24USD er ikke meget
Avatar billede superbent Nybegynder
21. november 2004 - 17:13 #2
wario: er det en auktions side, hvor du vil sælge ting og sager, eller en auktionsside, hvor folk kan sætte ting til salg selv?
Har lige udviklet et system til personer som har online shops, som også vil have en auktions hjemmeside, så kan de sælge ting på auktion (Dette er til en butik, og ikke til flere personer kan logge ind og sætte ting til salg selv.)
Avatar billede wario Nybegynder
21. november 2004 - 18:09 #3
Det er en auktionsside ligesom qxl jeg søger - bare bedre :-)
Avatar billede superbent Nybegynder
21. november 2004 - 21:54 #4
Av, så skal du af med min. 20-50.000 kr.
Avatar billede wario Nybegynder
22. november 2004 - 09:49 #5
Ja, er godt klar over, at der ikke ligger en sådan side til fri afbenyttelse på nettet. Havde måske bare håber man kunne købe en "grundsten", der havde været interessant at videreudvikle på. Som jeg regnede med, har dette heller ikke været muligt.
Avatar billede KongKurs Juniormester
30. januar 2005 - 09:25 #6
wario> Fandt du ud af noget og/eller er du stadig interesseret i en auktion!? .. Jeg sidder selv og roder med ideen og er så småt gået i gang med at udvikle en auktion. Måske det var noget?

Mvh

Frederik
Avatar billede wario Nybegynder
30. januar 2005 - 12:26 #7
Hej Frederik,

Det lykkedes ikke at finde noget optimalt nej. Vil da meget gerne høre hvad du har gang i, selvom jeg ikke er kommet så meget videre med "idéen".

Du kan evt. smide en mailadresse?
Avatar billede KongKurs Juniormester
30. januar 2005 - 14:34 #8
Min email er: frederikmartin (snabel a) ofir (dot) dk.

Mvh

Frederik