Avatar billede jimmiwj Nybegynder
15. oktober 2004 - 22:20 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Baggrund i FP xp

Fronpage XP
Har et baggrunds logo jeg skal have på på min hjemmeside. Kan også godt få det lagt på men det ligger sig mere end en gang og det ville jeg gerne undgå. Nogen der kan hjælpe med det i FP
Avatar billede syvon Nybegynder
15. oktober 2004 - 22:53 #1
det lyder som om du skal over i noget css i stil med dette

body{
    background-image : url(link til fil);
    background-repeat : no-repeat;
}
Avatar billede syvon Nybegynder
15. oktober 2004 - 22:58 #2
har du eventuelt et link til siden så ville det være lidt nemmer eat hjælpe.
Avatar billede jimmiwj Nybegynder
15. oktober 2004 - 23:35 #3
syvon Jeps sidden ligger på www.jwj-computer.lir.dk ligger den op nu
Avatar billede syvon Nybegynder
15. oktober 2004 - 23:40 #4
så prøv at sætte denne ind istedet i det dokument du loader ind i din main1 frame

<body style="background-image:url(images/3pc.jpg);background-repeat : no-repeat;">
Avatar billede jimmiwj Nybegynder
16. oktober 2004 - 00:35 #5
Heeey igen det virker så lige en sidste ting kan jeg sætte den til at centre den ? har prøvet men synes ikek jeg kan få den til det ?
Avatar billede knudgert Nybegynder
16. oktober 2004 - 02:54 #6
<body style="background-image:url(images/3pc.jpg); background-repeat : no-repeat; background-position: center center">
Avatar billede syvon Nybegynder
16. oktober 2004 - 08:34 #7
ja sådan.
Avatar billede jimmiwj Nybegynder
24. november 2005 - 23:37 #8
lukker nu