Avatar billede ravnborg Nybegynder
15. oktober 2004 - 10:44 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Farvekoder er forsvundet.

Jeg har lige haft et breakdown med min pc, og har så instralleret Homesite 4.0 igen.

Men nu er farvekoderne forsvundet, når jeg før sad og lavede en side, blev koden til formfelt orange og ASP fik grå baggrund.

Hvordan slår man det til igen??

vh
Ravnborg
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
15. oktober 2004 - 11:39 #1
Har du gemt dit dokument eller åbnet et du havde lavet. Dokumentet skal være gemt før du ser farverne.

Ellers prøv at sætte ASP til default i : options -> Settings -> Editor -> Color coding
Avatar billede ravnborg Nybegynder
15. oktober 2004 - 12:03 #2
Det er også dokumenter som jeg åbner det er galt med.
Jeg har prøvet at sætte lidt forskelligt default i options -> Settings ->  Color coding men det hjalp ikke.
Jeg har ikke mulighed for: options -> Settings -> Editor -> Color coding. Det er Homesite 4.01 jeg bruger
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
15. oktober 2004 - 12:12 #3
Du har ikke mulighed, men har lige været derinde. Mener du at du ikke kan sætte default?
Avatar billede ravnborg Nybegynder
15. oktober 2004 - 12:18 #4
Jeg kan gå ind i:
options -> Settings ->  Color coding

ikke
options -> Settings -> Editor -> Color coding

I options -> Settings ->  Color coding  kan jeg let flytte rundt på hvad der skal være default, men det giver ikke de rigtige farvekoder.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
15. oktober 2004 - 12:23 #5
ok - jeg har også homesite plus - Skulle bare være sikker på at vi mente det samme. Det var mine forsøg - held og lykke :))
Avatar billede ravnborg Nybegynder
15. januar 2006 - 15:41 #6
Jeg har købt homesite 5.0 så nu virker det.