Avatar billede champfan Praktikant
13. oktober 2004 - 22:48 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hvordan finder jeg den billigste DW MX 2004?

Da jeg ganske enkelt ikke har lyst til at betale en formue for en fuld version af DW MX 2004, er det jo nærliggende at købe opgraderingen.

Men vil den søge efter en tidligere version af DW eller af et konkurrerende produkt?

Findes der en *legal* måde at erhverve sig DW MX 2004 Upgrade på. Eller skal man den tunge vej til pungen?

\\champfan
Avatar billede bojohansen Nybegynder
14. oktober 2004 - 00:25 #1
Det er op med tegnedrengen, og så er denne type spørgsmål ikke helt så velset her på e.dk
Det har kostet nogle bruger kontoen engang imellem!!
Avatar billede champfan Praktikant
14. oktober 2004 - 12:02 #3
Jeg er klar over at den slags spørgsmål kan misforståes. Og det er fint at Eksperten luer ud i dem. Men der var IKKE tale om hjælp til ulovligheder. I mit firma lever vi bl.a. af ophavsrettigheder til vores software.... og jeg havde sikkert også fundet et andet forum, hvis der var tale ulovlige aktiviteter.

Det jeg mente var bare, at der somme tider er/har været mulighed for opgraderinger til konkurrerende produkter. Det var såmænd det eneste.

Jeg har kigget på edbpriser, og erkender at jeg må til læderet  :o(

\\champfan
Avatar billede bojohansen Nybegynder
14. oktober 2004 - 19:22 #4
Nej altså, der er aldrig opgradering fra GoLive til en ny DW version, hvis det er det du tænker på med konkurrende produkter.
Der er næsten heller aldrig rabat på DW, men oftere får en eller flere extensions med i køpet.
Avatar billede champfan Praktikant
14. oktober 2004 - 19:57 #5
OK. Jeg har bestilt DW og håber at den er lettere at gå til end GoLive 5.0.

\\champfan
Avatar billede bojohansen Nybegynder
14. oktober 2004 - 20:49 #6
DW er jo et stort program, men ved lidt jævnt brug og lyst til at lære kommer du sikkert hurtigt ind i det.
Hvis der er noget du ikke får til, så kan du jo altid spørge her på e.dk ;-)
Avatar billede champfan Praktikant
14. oktober 2004 - 21:47 #7
Jeg glæder mig til at komme i gang. Har hidtil mest brugt FrontPage 2000
Avatar billede champfan Praktikant
14. oktober 2004 - 21:48 #8
Og tak for rådene
Avatar billede bojohansen Nybegynder
14. oktober 2004 - 22:23 #9
Hvis du har brugt Frontpage..............Så vil jeg bare sige TILLYKKE med dit nye valg, du vil aldrig fortryde det ;-)

En viktig ting, når du har DW åpen, kan du til enhver tid trykke F1, der fremkommer da en ret så god og veldig beskrivende hjælpe fil.
Avatar billede champfan Praktikant
14. oktober 2004 - 22:50 #10
Super.... jeg har forsøgt mig med GoLive men gik hurtigt død. Så nu skal det briste eller bære  :o)