Avatar billede chris09 Nybegynder
13. oktober 2004 - 19:46 Der er 4 kommentarer

striber på bilder

hej med jer jeg haret medion 5975 kamera
det laver striber på billederne når jeg overfører dem til pc
hvad skyldes det det er lige meget hvad opløsning jeg bruger
Avatar billede staz Nybegynder
14. oktober 2004 - 10:07 #1
Har ikke svaret på dit spørgsmål, men prøv at bruge komma, punktum og store bogstaver så det er lidt nemmere at overskue dine fremtidige spørgsmål =)
Avatar billede lablo Nybegynder
17. oktober 2004 - 14:29 #2
Hmmm.... lyder lidt mærkeligt

muligvis en defekt i kameraet, eller CCD chippen nærmere
Avatar billede tpidanmark Nybegynder
06. november 2004 - 19:02 #3
Hvor ser du de striber - i udskriften eller på skærmen?
Hvis det er i udprintet, skal du rense dine farvetonehoveder med den software, der følger med printeren. Måske har den jo ikke printet fotokvalitet siden sommerferien, og så er der nogle printhoveder, der tørrer. Hvis det er sket, skal de vaskes, hvis fejlen fortsætter efter rensning. Så kan du henvende dig via kontaktsiden på http://tpi-danmark.dk og få vores hemmelige våben at vide
Avatar billede rhn Nybegynder
18. november 2004 - 12:51 #4
Jeg har oplevet noget tilsvarende, da jeg skulle overføre fotos mellem to computere på en flashdisk. Derfor er det min vurdering, at det er dit memory card, der er defekt, selvom det tilsyneladende fungerer korrekt.