Avatar billede Slettet bruger
07. marts 2001 - 19:37 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Opdatering

Jeg synes at eksperten burde gøre så siderne opdaterede sig hvert andet minut eller sådan noget så man ikke behøvede at opdater for hvert nyt indlæg
det skulle måske være valgfrit
vil i ogse have det?

Mvh. Simon
Avatar billede netsrac Praktikant
07. marts 2001 - 19:39 #1
Det ville ikke være så smart, hvis man sad og var ved at skrive et svar også pludselig opdaterer siden.
Avatar billede Thomas Nybegynder
07. marts 2001 - 19:39 #2
Ville ikke rigtigt du hvis man sad og brugte mere end 2 minutter på at skrive sit svar .... så ville det jo bare forsvinde ... :-/
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
07. marts 2001 - 19:39 #3
problemmet ligger så i. at hvis man skriver et indlæg, mens at siden begynder at opdatere sig selv, så forsvinder dette...
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
07. marts 2001 - 19:40 #4
nej tak - men valgfrit, ja så er det jo ligemeget... men altså: jeg sidder og grubler
over noget kode, og så - blink - så opdateres der...
Avatar billede snowball Novice
07. marts 2001 - 19:40 #5
Har været foreslået før, men blev hurtigt \"nedstemt\" af de fleste herinde netop på grundlag af det som netsrac og ravio har skrevet !

Snowball

Avatar billede prodic Mester
07. marts 2001 - 19:43 #6
Man burde istedet gøre så man kunne undgå at folk sad og trykkede på Opdater konstant bare for at svare på et spørgsmål!
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
07. marts 2001 - 19:45 #7
Men, iden er god, nok så skulle eksperten.dk, bare bygges op på en anden, måde... Nemmeligt, at kommentar feltet, skulle være i en anden frames... For så vil kun den ene frames opdateres...

Men det kræver nok temmeligt meget...
Avatar billede netsrac Praktikant
07. marts 2001 - 19:51 #8
dalbjerg >> Na..man kunne lave det så alle svar og kommentarer lå i et layers som så blev opdateret, men vi overlever vel nok.
Avatar billede Slettet bruger
08. marts 2001 - 22:26 #9
Jeg lukker nu
Mvh. Simon
Tak for jerse mening