Avatar billede the_moun Nybegynder
12. oktober 2004 - 22:22 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

hvordan gør man en dvd kompatibel med alle regioner

jeg vil gerne vide hvordan man gør en dvd kompatibel med alle regioner, jeg har selv en 3-4 år gammel onkyo
Avatar billede webmasterdk Praktikant
12. oktober 2004 - 22:47 #1
Når man brænder en dvd skive?
eller en dvd afspiller?
Avatar billede bleze Nybegynder
12. oktober 2004 - 23:25 #2
Det gør du ved at lodde en chip i den, men det er ikke sikkert der findes een til din afspiller. Nogle afspillere kan dog låses op med en kode via fjernbetjening men dette er langt fra alle.

Google.dk er fin ven. Søg på model nummeret samt "regionfree" eller "rpc1"
Avatar billede the_moun Nybegynder
13. oktober 2004 - 15:04 #3
undskyld min unøjagtighed, jeg mener selvføgelig en afspiller
Avatar billede webmasterdk Praktikant
13. oktober 2004 - 16:46 #4
Så skal du som bleze skriver søge på google efter fx model nummer og producent..
Avatar billede webmasterdk Praktikant
13. oktober 2004 - 16:56 #5
Hvad er det for en model du har?
Du kan prøve med denne kode:
push 1,2,6,4,0 then push title ok?
repit 3 times and your dvd will be the best of the world ok¿.

Den er til en Onkyo DV-L5
Avatar billede webmasterdk Praktikant
13. oktober 2004 - 16:58 #6
Nå, men istedet for at give dig en masse brugs anvisninger prøv istedet at kigge her:
http://www.videohelp.com/dvdhacks.php?dvdplayer=onkyo&hits=50&Search=Search