Avatar billede no24 Nybegynder
11. oktober 2004 - 20:42 Der er 4 kommentarer

Hvordan får jeg rammekanterne væk, når jeg printer?

Jeg har lavet et udkast til en webside, men når jeg printer siden ud kan man se rammerne. Jeg kunne forestille mig, at der findes en html kode, hvor jeg kunne angive farven som "automatisk" - altså også gældende for rammerne osv. Baggrundsfarven er: FFFCF0 på siden, men den bliver jo ikke printet ud, så hvis nogen kunne fortælle mig, hvordan jeg gør det samme med rammerne, ville jeg være meget taknemmelig.
Siden kan ses på: http://www.detjodet.dk/ArtCorner/ArtCorner.htm
Avatar billede hmortensen Nybegynder
11. oktober 2004 - 20:55 #1
Mener at du bare kan lave et ekstra stylesheet, og henvise på den her måde, altså med media="print"
<link rel="stylesheet" media="print" href="print.css" type="text/css">
Avatar billede no24 Nybegynder
11. oktober 2004 - 21:38 #2
Ups - jeg kender ikke rigtig noget til css, men forsøgte lige at copy/paste dit forslag ind, men det ændrer på hele sidens opsætning, fonte osv.
Avatar billede hmortensen Nybegynder
12. oktober 2004 - 09:20 #3
Det ændres kun ved udskrivning, ik ?
Avatar billede no24 Nybegynder
12. oktober 2004 - 20:04 #4
Nej, også når jeg kigger på siden i frontpage og får den vist i web-browseren.