Avatar billede james_t_dk Juniormester
11. oktober 2004 - 18:08 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

WYSIWYG CSS editor, der er freeware

Hej

Jeg skal bruge en WYSIWYG CSS Stylesheet editor.
1. Findes der en sådan freeware editor, hvad hedder denne?
2. Hvilken købe editor kan bruges?
3. Hvordan viewer jeg PHP filer, så jeg kan kontrollere mine stylesheets, før jeg uploader dem?

J;-)
Avatar billede falster Ekspert
12. oktober 2004 - 15:22 #1
ad 1 og 2: TopStyle fra www.bradsoft.com findes både i en lite og pro udgave.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
14. oktober 2004 - 07:00 #2
ja så mangler vi bare at den supportede PHP
Avatar billede james_t_dk Juniormester
20. oktober 2004 - 11:37 #3
Man kan nok ikke få det hele i en pakke. Jeg installere en server på min maskine for at kunne viewe filerne. Da du har svaret på 2/3 af spørgsmålene får du 2/3 af points. Håber at dette er ok.
Avatar billede falster Ekspert
20. oktober 2004 - 11:40 #4
Fino-fino. Point er ikke vigtige. Altid ærgerligt med spørgsmål, der ikke kan besvares 100%.