Avatar billede vladimirr Nybegynder
07. marts 2001 - 11:05 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Cisco677 http login og andet

Hej
Jeg har en Cisco 677 Router.

Cybercity skriver at den har en indbygget www server på port 80, er det en man kan
bruge som wwwserver i routeren ? (Jeg kan ikke tro at der er så mange ram i den at den kan indeholde en webside ?) eller er Cc helt galt på den?

Jeg ved godt at man skal flytte den til en anden port for at forwarde port 80 til en anden server, men det kunne være smart o

Derudover mangler jeg et godt program til at sætte den op. hvis jeg kan slippe for at
telnette det hele ind i den, så smid en url.

Jeg kan se at jeg kan logge ind på den med en browser, på dens ipadresse, men jeg ved ikke hvilket password/navn jeg skal bruge? (realm = Cisco_web)

//Anders
Send gerne en mail til eksperten@vladimirr.dk
Avatar billede xdslinfo.dk Nybegynder
07. marts 2001 - 14:26 #2
Det er ikke rigtigt det de mener er at der via port 80 i routeren er adgang til den webserver som du kan vælge at sætte op (på en af dine maskiner). Du kan bruge følgende link for at opsætte port og ip adr. til din(e) server(e)
http://www.cybercity.dk/support/cisco677_vejledning/port-forwarding_og_server/home.phtml?link=8

/Ole\\
Avatar billede vladimirr Nybegynder
07. marts 2001 - 14:29 #3
så kan man jo undre sig over at der er 6 mb ram i 677´eren...

Ved i ikke noget om det andet med httplogin i routeren ??
Avatar billede vladimirr Nybegynder
09. marts 2001 - 11:22 #4
Jeg prøver noget andet... senere