Avatar billede titan-tcotd Nybegynder
09. oktober 2004 - 11:00 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Afmonter PSU Blæser

Jeg skal sætte en ny blæser i min PSU, men kan jeg bar lodde ledningerne af hvor den gamle sidder på i selve PSU'en.?

På forhånd tak.
Per Valsgaard
Avatar billede peet-49 Novice
09. oktober 2004 - 11:10 #1
Ja- men husk at montere den nye polet ligedan (rød/sort)
Avatar billede titan-tcotd Nybegynder
09. oktober 2004 - 12:31 #2
Okey. Men jeg vil gerne have den nye blæser ud til en fancontroller. Vis jeg gør det skal jeg så gøre noget ved de to huller i printpladen.?
Avatar billede jamfighter Nybegynder
20. oktober 2004 - 11:11 #3
Nej. Enten sidder blæseren på sin helt egen 12V linie, og så vil der bare ikke løbe nogen strøm der, da der jo ikke er forbindelse, eller også sidder den parallelt på en af de 12V forbindelser der går ud til systemt, og der vil det heller ikke have noget effekt.
Dit største problem er noget at få ledningerne fra blæseren ud af PSA'en uden det ligner l***