Avatar billede akrog Nybegynder
07. oktober 2004 - 12:01 Der er 3 kommentarer

Up-load feature i FrontPage

Kan man lave en feature hvor folk kan up-loade filer (billeder) på ens side (evt. mod et kodeord) i Front Page
Avatar billede banjokenned Nybegynder
07. oktober 2004 - 15:36 #1
Lytter lige med engang - har samme "problem" - ønsker at kunne oploade billeder til en fælles webserver som jeg har sammen med min søster som bor i sverige.

Banjoen
Avatar billede flintstone Novice
07. oktober 2004 - 18:01 #2
http://activedeveloper.dk/download/default.asp?mode=showdownload&id=104

Her er lidt. Ved ikke om du kan bruge det. c",)
Avatar billede banjokenned Nybegynder
08. oktober 2004 - 18:25 #3
Lyder da spændende - vil prøve om det kan få mit til at "fun'ge"