Avatar billede mfj5 Nybegynder
06. oktober 2004 - 21:13 Der er 8 kommentarer

Hvilket program skal bruges ?

Hvilket program skal bruges til at åbne cna format?
Avatar billede wickedd Juniormester
06. oktober 2004 - 21:29 #1
hmm findes ikke på filext.com
Avatar billede mcp_dk Nybegynder
06. oktober 2004 - 23:24 #2
hvad har du en forventning om at filen skal kunne ?? en film, grafik, lyd, text, etc ?
Avatar billede mfj5 Nybegynder
07. oktober 2004 - 08:51 #3
ja en grafikfil...det er en indscannet fil. jeg ved dog ikke hvilket program der er brugt.
Avatar billede hcma Novice
07. oktober 2004 - 11:31 #4
er du sikker på at det er *.cna ?
Avatar billede mcp_dk Nybegynder
07. oktober 2004 - 13:50 #5
Hent Irfanview og plug-ins til det. Det kan åbne et have af grafikfiler.

www.irfanview.com

Derefter kan du altid gemme det i et andet format hvis du øsnker at kunne redigere i det.
Avatar billede hcma Novice
07. oktober 2004 - 19:15 #6
mcp_dk >>  *.cna står ikke i listen over hvad IrfanView kan åbne
Avatar billede mcp_dk Nybegynder
07. oktober 2004 - 19:38 #7
har du prøvet alligevel?? nogle gange kan den læse filen alligevel.. F.eks hvis det er et bmp format som er lavet om til et cna format vil den åbne filen og tilbyde at ændre formatet.
Avatar billede mcp_dk Nybegynder
12. oktober 2004 - 09:33 #8
har du fundet ud af noget med den .cna fil??