Avatar billede henrik_dk Nybegynder
04. oktober 2004 - 18:01 Der er 3 kommentarer

DLL forbindelse til Outlook

Hej,

Opgaven går ud på, at man skal kunne lave et DLL kald til Outlook.

DLL-filens skal indenholde disse 3 funktioner:

1. Oprette en Outlook kontakt
2. Finde en Outlook kontakt udfra en unik nøgle
3. Slå en kontakt op og åbne outlook kontaktformen på den pågældende.

Tid og pris ønskes.

Mvh.

Henrik
Avatar billede g1um Nybegynder
04. oktober 2004 - 18:57 #1
Hey! Der findes en klasse i c++ det kan gøre det du søger. Kig på nettet, det er ikke svært at finde den.
Avatar billede trigemini Nybegynder
04. oktober 2004 - 21:05 #2
Denne opgave kan enten løses som egentlig DLL el. COM.  Det giver jo mest mening, at benytte COM, hvis du f.eks. skal kalde fra VB/VBA.  Send evt. mere information på info@trigemini.dk, så kommer vi gerne med et uforpligtende fastpris tilbud.
Avatar billede vallemanden Nybegynder
10. oktober 2004 - 19:16 #3
Er det et selvstændigt program du søger??
og det er IKKE outlook express?

Så kan jeg lave et sådanne til dig