Avatar billede neander Nybegynder
04. oktober 2004 - 15:53 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Ang. sms service fra hjemmeside

Er det muligt at tilbyde sine kunder en sms-service i stil med, at sende en sms hver gang der sker nyt på hjemmesiden, og i så fald, hvad kræves der?

Skal man have bestemt samarbejde med teleselskaberne?

Koster det et bestemt beløb for virksomheden, som tilbyder denne service?
Avatar billede japping Nybegynder
04. oktober 2004 - 17:00 #1
Det system du skal bruge, har jeg selv været med til at opbygge i forbindelse med fabriksovervågning.

De system jeg tog i brug, var en service fra et firma som gjorde det muligt at få konverteret e-mail til sms beskedder. Vi havde således en PC (i dit tilfælde en hjemmeside) som sendte en e-mail til hvem vi ønskede.

Økonomien i vores system var en årlig fast udgift på kr. 3.000,-. Der ud over kostede det ca. kr. 0,50 pr. e-mail/SMS vi sendte. I pakken kunne vi bruge op til 3000 SMS'er pr. år.

Et link til en mulig udbyder af denne service har du her: http://www.smsbusiness.dk/

Du kan også søge på www.google.com med søgeordet "turbosms", hvorved du får andre mulige leverandører.

Jeg håber du kan bruge ovenstående ?
Avatar billede big_ossi Nybegynder
04. oktober 2004 - 18:53 #2
Hey.
Du kan måske bruge en af disse muligheder:
www.acomma.com de koster fra 0,45 kr og der får du også andre tjenester med i prisen.
link: http://www.acomma.com/dcmpage/dk/produkter/sms_tjenester/

www.email2sms.dk kender den ikke selv med efter at have læst på deres hp tror jeg også det var en mulighed for dig.
link: http://email2sms.dk
Avatar billede neander Nybegynder
05. oktober 2004 - 09:46 #3
japping > læg et svar *s*
Avatar billede japping Nybegynder
05. oktober 2004 - 12:59 #4
Hermed et svar til point.
Avatar billede neander Nybegynder
05. oktober 2004 - 15:38 #5
japping > der var ikke noget svar *ss*
Avatar billede japping Nybegynder
06. oktober 2004 - 06:57 #6
Ups, Her har du svaret *s*
Avatar billede jes_petersen2 Nybegynder
08. oktober 2004 - 13:11 #7
neander >> Håber ikke jeg er for sent ude.

Jeg vil da råde dig til at kaste et blik på vores nye service, http://www.instalink.dk

Den kan præcis det, du beskriver. Oveni koster det ikke mere end 30 øre pr. afsendt SMS. Oprettelse i systemet koster $155...

Tag et kig på det, og ring/skriv evt. til os, så laver vi et godt tilbud til dig.

Venlig hilsen
Jes Kaliebe Petersen
jes@10-4media.dk
Avatar billede japping Nybegynder
11. oktober 2004 - 14:34 #8
Kommentar til forrige inlæg.

Husk at få dokumentation for, hvor lang tid der maksimalt må gå fra sms er sendt til brugeren har sms'en.