Avatar billede foogle Nybegynder
04. oktober 2004 - 12:24 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

smader en side i en gammel version og ikke i en ny

Hvad kan der være galt... sider med en side og når jeg redigere i den i udgaven fra 2001 sker der ikke noget ved det... men hvis jeg gør det i en 1999 udgave så fucker den lige som den forsøger at lukke noget html osv.... det er nermlig en ASP include fil der skal åbnes og rettes i.... håber en eller anden kan hjælpe mig :)
Avatar billede cdc Novice
04. oktober 2004 - 12:40 #1
Frontpage er ikke det bedste redskab at redigere asp i. Hvis din include fil ikke indeholder body tag osv, vil FP automatisk smide disse ind.
Brug notesblok eller ret kun i koden i asp, ikke brug normal visning
Avatar billede foogle Nybegynder
04. oktober 2004 - 12:42 #2
hm kan man fjerne det på nogen mådere sådan den ikke smider det ind ? :) normalt bruger jeg også TSW til at rediger PHP code med osv.. men det her er til en kunde som VIL bruge fontpage :S
Avatar billede foogle Nybegynder
05. oktober 2004 - 08:55 #3
Kan det ikke la siog gøre at man kan få den til at la vær med at pille i HTML coden lige maget hvad man gør ? alså når man inpotere og exportere / gemmer og hiver ind... ?

håber i kan hjælpe....
Avatar billede cdc Novice
05. oktober 2004 - 10:23 #4
kig i menuen funktioner - sideindstillinger - html kilder og se om den står markeret på : Behold eksisterende html koder
Er måske en mulighed, så skulle den ikke smide koder ind automatisk.

Den sidste mulighed er at man bygger siden op uden incklude når kunden vil brugee FP, det gør jeg når kunden skal bruge fp som editor
Avatar billede foogle Nybegynder
05. oktober 2004 - 10:27 #5
SKOD man :S havd sker der for fontpage man :( ja men så må det være sådan må jeg lige sige vider.... og det der med sideindstillinger virker ikke :( har prøvet det virker kun lidt... :( men smid et svar så får du pointen :) du svart jo på mit spg :)
Avatar billede cdc Novice
05. oktober 2004 - 10:28 #6
svarer :o)
Avatar billede foogle Nybegynder
05. oktober 2004 - 10:30 #7
velbekomme ;) hæ æh
Avatar billede cdc Novice
05. oktober 2004 - 10:36 #8
takker