Avatar billede lyyrchks Nybegynder
03. oktober 2004 - 15:19 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvilken butik i kbh skal samle min computer?

Hej,

jeg har efterhånden haft så meget bøvl med min computer, at jeg nu vil købe mig en ny, der primært skal bruges til spil.

Jeg samlede selv den jeg har nu, men af frygt for de mange problemer vil jeg gerne have hjælp til at samle den, og i øvrigt købe komponenterne det samme sted, så jeg kan få support uden problemer.

Hvor foreslår i, at jeg går hen for at få mig en ny computer?

Mvh
Kristian
Avatar billede artemis Nybegynder
03. oktober 2004 - 18:49 #1
jeg forslår du smutter ind på www.shg.dk eller måske www.bjtrading.dk
men kender sgu ik lige nogen butik du ka gå ind i..
har selv en pc fra shg og den er sgu dejlig ! og hvis der er problemmer så løser de det på ingen tid.. genial butik efter min mening.. ved ikk om der er nogen ændre der har noget at tilføje ?
Avatar billede grook Nybegynder
04. oktober 2004 - 13:32 #2
hvis jeg var dig ville jeg smutte ind på www.edbpriser.dk og kigge på føniks' Computere.. det er godt hardware til billige priser.. og så ligger den også i kbh :D prøv at ringe til dem hvis du vil bestille.. ikke gør det fra deres hp..
Avatar billede grook Nybegynder
04. oktober 2004 - 13:32 #3
hvis jeg var dig ville jeg smutte ind på www.edbpriser.dk og kigge på føniks' Computere.. det er godt hardware til billige priser.. og så ligger den også i kbh :D prøv at ringe til dem hvis du vil bestille.. ikke gør det fra deres hp..
Avatar billede askhoej Praktikant
04. oktober 2004 - 13:39 #4
Jeg har selv fået god behandling hos www.datatelpartner.dk, et rart sted at komme og deres medarbejdere er meget hjælpsomme. Tilgengæld har jeg fået så utrolig dårlig behandling hos Føniks Computere, i forbindelse med at de havde solgt et defekt motherboard til en ven, at jeg vil opfordre dig til at holde dig langt væk fra dem.
Avatar billede lyyrchks Nybegynder
04. oktober 2004 - 19:01 #5
Hey, lige hvad jeg spurgte om - fedt!

Nå, men jeg vil gerne give jer alle tre point for hjælpen, så hvis i lige opretter et svar i stedet for en kommentar fordeler jeg dem lige..

Mange tak :)
Avatar billede askhoej Praktikant
04. oktober 2004 - 19:47 #6
Det var så lidt :-)

Når du er at kigge på ny pc, så overvej at brug de ekstra 500-600 kr. det koster at få lavet den støjsvag. Det er alle pengene værd :-)
Avatar billede lyyrchks Nybegynder
16. oktober 2004 - 20:02 #7
Perfekt, Datatel er super hjælpsomme og billige! Mange tak.