Avatar billede amews_aj Nybegynder
01. oktober 2004 - 19:42 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

ringetone vil ikke hentes?

Jeg har købt en ringetone via www.ringetoner.dk
når jeg modtager smsen og skal til at downloade, siger den bare "funktion mislykket"

Har tjekket wap opsætning og det hele. Hvad kan være galt?

sms A/S har vist givet op.
Avatar billede overloaded Mester
01. oktober 2004 - 20:03 #1
Har prøvet noget der ligner det der med en nokia 6610i, hvor den siger at "fil for stor til indlæsning"
Avatar billede amews_aj Nybegynder
01. oktober 2004 - 20:07 #2
okay, det er jo muligt det er noget med det.
Det jeg er mest sur over er,
at sms A/S prøvede at rette op på det ved at give mig 15 kr. kredit, så jeg kunne hente en uden beregning, og den jeg hentede virkede heller ikke.

Samtidig ser det ud til at det med kredit ikke virker.
Der er blevet suget de penge ud jeg fik kredit for umiddelbart.

Derfor er min regning nu over min forbrugskontrol, så kan ikke bruge den mere i denne måned. :(
Avatar billede amews_aj Nybegynder
01. oktober 2004 - 20:19 #3
Nå jeg tror bare jeg på mandag ringer til dem igen, og brokker mig over at jeg alt i alt, pga. alt det vi har prøvet har mistet 3 * 15 kroner fordi jeg fik det med kredit to gange. Har smidt 45 kroner væk, så det skal de høre for.!!!!

Men tak for det du sagde overloaded, men det løste jo desværre ikke mit problem ;)

Takker
Avatar billede amews_aj Nybegynder
01. oktober 2004 - 20:19 #4
hmm har point nok i øjeblikket, smid du bare et svar :)
Avatar billede overloaded Mester
01. oktober 2004 - 20:38 #5
Ok, men så kan du jo passende bruge det som ekstra begrundelse når du ringer til dem.
Find dig ikke i noget!
Avatar billede amews_aj Nybegynder
02. oktober 2004 - 13:06 #6
Det gør jeg skam heller ikke ;)