Avatar billede sweet-hitman Nybegynder
01. oktober 2004 - 13:35 Der er 4 kommentarer

Computeren fryser TOTALT

Hej allesammen..
Som sagt, har jeg lavet et indløg før hvor jeg ikke fik rigtig svar, men prøver igen.:
Hmm.. Min computer har fået et "syndrom" som er at den fryser TOTALT, så jeg intet kan gøre og bliver nød til at genstarte.:
Altså, den er TOTAL død.. Musen kan ik flyttes, spiller eller noget andet bliver også stoppet TOTALT..

Hvad er fejlen?..
Avatar billede shjorth Nybegynder
01. oktober 2004 - 13:41 #1
Sidder dine kort ordentligt fast ?? Altså grafikkort lydkort osv ???
Min computer gjorde det samme indtil jeg opdagede at graf kortet ikke sad ordentlig fast!!
Avatar billede sweet-hitman Nybegynder
01. oktober 2004 - 13:46 #2
Alt sidder ordenligt fast ja, men lidt svært at hvis mit gfx ikke sidder helt i, for så ville "klipsen" ikke sidde i hulllet på gfx-kortet ;-)
Avatar billede gratis Nybegynder
01. oktober 2004 - 13:55 #3
Kontrolpanel | Administration | Logbog, se efter røde krydser under Program og System og post "kilde"og "hændelses id" her (hvis der er nogen) det gir en bedre muglighed for at fejlsøge på dit problem.

har du xp som system ka du evt bruge systemgendannelse og vælge et punkt fra før problemet opstod.

Start | Alle Programmer | Tilbehør | Systemværktøj | Systemgendannelse |
Avatar billede arnesloth Nybegynder
05. oktober 2004 - 00:08 #4
Jeg har haft lignende problem, så snart jeg lagde en CD i et af diskdrevene, var der kun genstartknappen der virkede. Efter jeg har formateret PCén er problemet væk, nogen sagde at det kunne være en driverkonflikt.
Jeg har aldrig rigtig haft nytte at systemgendannelse fodi som regel kan jeg kun komme tilbage til en dag eller to hvor samme fejl findes som var problemet.
Arne