Avatar billede heinus Nybegynder
01. oktober 2004 - 10:46 Der er 4 kommentarer

load af side

Hejsa!

Jeg har haft fornøjelsen af at lave Langelandsfestivalens nye hjemmeside. Jeg har lavet et udkast der kan ses på www.cogs.dk
Desværre loader siden dårligt ind  - viser noget af grafikken/flashen, mens den loader resten- er der nogen der har nogle tips til hvordan man optimerer dette ? jeg har prøvet at minimere størrelsen på de grafiske elementer, samt billederne, men det er ikke rigtig nok.
Ris og ros/forslag på designet er også velkomment - dog ikke på billedet i midten - jeg ved godt jeg har trukket i det, og det skal selvfølgelig rettes til :)

på forhånd tak
Avatar billede joaqin Nybegynder
01. oktober 2004 - 11:08 #1
Hej heinus

Jeg er ikke den store høg..Men
vis siden først!!! derefter lad musikken loade!!
Så kan folk se siden.. med det samme.. og ved..DER ER VED AT SKE NOGET!!
ALTSÅ MUSIKKEN LOADER
Efter din forside er kommet frem

Anyway
flot lavet

MVH
Joaqin
Avatar billede heinus Nybegynder
01. oktober 2004 - 11:11 #2
Hej Joaqin

Tak for det - du har vel ikke et tip til hvordan jeg gør det i praksis - altså får mine swf til at loade sidst ?
Avatar billede joaqin Nybegynder
01. oktober 2004 - 11:13 #3
Igen
prøv at se min side

www.bartofcafe.dk

klik på musik i venstre frame
Scroll ned og prøv nogle af de kunstneres  links
det kan måske give dig en ide
OØJ PØJ

MVH

Joaqin
Avatar billede joaqin Nybegynder
01. oktober 2004 - 11:19 #4
Hej igen heinus

Helt ærligt så er jeg blank

Men prøv den nye film
www.kongekabale.dk

og se kilden

Piv!
mvh
Joaqin