Avatar billede lars_hoeberg Praktikant
30. september 2004 - 22:20 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Overlappelse af Java-drop-down menu til anden ramme

Hejsa.

Hej har en drop-dowm menu lavet i java, som står i en ramme for sig selv i toppen af siden. Men rammen skal gøres utrolig høj, for eller vises der ikke ret meget af menuen. Kan man ikke lave noget overlap, så menuen bare fortsætter ned i rammen nedenunder?
Avatar billede bredan1977 Nybegynder
30. september 2004 - 22:27 #1
Ok... lidt ala denne her: www.romk.dk
Avatar billede bredan1977 Nybegynder
30. september 2004 - 22:28 #2
PS. Det er mig der har lavet designet... IKKE indholdet!!! Hehe
Avatar billede lars_hoeberg Praktikant
30. september 2004 - 22:33 #3
Præcis. Nøjagtig som det
Avatar billede lars_hoeberg Praktikant
30. september 2004 - 22:35 #4
Hvad skal jeg gøre for at få det på? Det skal laves her: www.strubjerg.dk
Avatar billede bredan1977 Nybegynder
30. september 2004 - 22:35 #5
Hehe.... det er bare en kode jeg har fået et eller andet sted fra.... skal nok lige se om jeg kan finde den igen!

Den er nem at finde ud af!
Avatar billede bredan1977 Nybegynder
30. september 2004 - 22:36 #6
Her er den.... jeg uploader den lige til en server, så kan du hente et eks ned... så kan du lige kigge lidt i den ok????
Avatar billede lars_hoeberg Praktikant
30. september 2004 - 22:38 #7
Den er okay, hvor kan jeg hente den?
Avatar billede lars_hoeberg Praktikant
30. september 2004 - 22:45 #8
Hvor kan jeg så hente filen?
Avatar billede bredan1977 Nybegynder
30. september 2004 - 22:46 #9
www.bredan.net/romk.zip

Der ligger jo en masse sider osv inde under... men de er forlængst forældet....

Håber du kan bruge det?

Det du skal ligge mærke til er:
Mappen "menu_script" det er den der indeholder selve linksne

Så er der selve Menuen som har et script... men osse selve SIDEN...

Det er faktisk to JAVA Scripts der arbejder sammen i to forskellige rammer... ikke EN som bare går over rammen!!!!!
Avatar billede lars_hoeberg Praktikant
30. september 2004 - 22:54 #10
Jeg er ikke verdens bedste til java, så hvordan får integreret den del i mit nuværende menusystem, som også er java?
Avatar billede bredan1977 Nybegynder
30. september 2004 - 23:03 #11
Hehe.... DET aner jeg ikke!!!!
Avatar billede lars_hoeberg Praktikant
30. september 2004 - 23:13 #12
Kan de
Avatar billede lars_hoeberg Praktikant
30. september 2004 - 23:14 #13
Kan desværre ikke bruge det så, men tak for forsøget