Avatar billede pioneer1 Nybegynder
30. september 2004 - 19:59 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Hvilket spil skal jeg købe?

Hej...

Jeg har overvejet at købe et nyt spil..!
Vil lige høre hvad for et jeg skal købe, følgende krav skal opfyldes:

- Helst lignende Quake 3 Arena
- Multiplayer (Mange spillere skal spille det over nettet)

Tjaa....enhver der har et svar, eller noget der bare ligner det, eller slet ikke ligner det, skriv :)
Avatar billede airstrike Nybegynder
30. september 2004 - 20:04 #1
well.. opfylder ik første krav, men opfylder da det næste.. tjek Battlefield ud..!kanon fedt spil! download evt. en demo på www.download.dk (eller .com kan ik lige huske det.. ;))

mvh. Airstrike
Avatar billede pioneer1 Nybegynder
30. september 2004 - 20:26 #2
Okay, er det noget hvor man kan komme med i en clan, og så spille clanwar og sådan noget, ligesom i Q3A ?
Avatar billede triple-x Nybegynder
30. september 2004 - 20:53 #3
hvorfor ikke gode gamle CS ;)
Avatar billede airstrike Nybegynder
30. september 2004 - 20:56 #4
vil jeg tro man kan, har dog selv ikke nogen erfaring med det, men der er store taktiske muligheder i det.!
Avatar billede pioneer1 Nybegynder
30. september 2004 - 20:56 #5
Hehe, jeg syntes ikke CS er helt så fedt igen....
Kan forresten heller ikke finde mine CD-koder dertil, så det går nok heller ikke..!

Evt. andre spil? :)
Avatar billede pioneer1 Nybegynder
30. september 2004 - 20:57 #6
airstrike - Okay, jeg vil lige prøve at se på det så..!
Kender du til andre spil? :)
Avatar billede airstrike Nybegynder
30. september 2004 - 20:58 #7
hmm dod..? ;) har selv spillet det lidt.. men ellers ik, desværre
Avatar billede mobius6 Juniormester
30. september 2004 - 21:03 #8
Avatar billede doggy82 Praktikant
30. september 2004 - 21:11 #9
Hvad med det bedste multiplayer spil nogen sinde.
Og som tilmed er gratis: http://www.americasarmy.com
Avatar billede thomas_nj Nybegynder
30. september 2004 - 21:23 #10
Unreal tournament 2004 er også en mulighed. Vil nok tro at det er det tææteste (selvom det er langt fra) du når quake 3
Avatar billede monyt Nybegynder
01. oktober 2004 - 08:39 #11
www.natural-selection.org er et kanon fedt hl modd til steam tjæk det ude det er gratis... :D
Avatar billede monyt Nybegynder
01. oktober 2004 - 08:41 #12
det er osse muligt at komme i clan i dette... hvis du vil i clan så i NS så kan du bare gå ind og spørge på www.readyroom.dk
Avatar billede thomas_nj Nybegynder
01. oktober 2004 - 17:01 #13
Hvis du leder efter et fedt gratis spil er der også Project Entropia. Det er et gratis mmorpg hvor det er frit om du sætter penge i. Skal så lige tilføjes at det tager pænt lang tid hvis man vælger den gratis metode men det er mulig
Avatar billede whyme Nybegynder
02. oktober 2004 - 20:41 #14
Natural Selection er rigtigt godt :)

Vil anbefale (kommer først om en måneds tid) spillet: www.everquest2.com

Det bliver rigtigt rigtigt godt - prøv at se videoerne som de har på deres website.