Avatar billede human900 Nybegynder
30. september 2004 - 17:10 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke centrere min side..

hej - jeg kan ikke centrere min side når den åbner i 1024 - 768, den ligger sig i venstre side. Skal lige side den er lavet i layer og table...  www.risingskolen.odense.dk/main/index.htm
hvad gør jeg ???
Avatar billede miss-g Seniormester
30. september 2004 - 17:33 #1
Tabeller er nemt nok. Markér tabellen og vælg align CENTER på properties paletten.
Avatar billede miss-g Seniormester
30. september 2004 - 17:33 #2
Det er den yderste tabel som skal centreres....
Avatar billede human900 Nybegynder
30. september 2004 - 17:35 #3
men så centrere tabellerne - man hvad med layerne ??
Avatar billede miss-g Seniormester
30. september 2004 - 17:38 #4
Ja det er straks værre med layers. Dem har jeg ikke så meget styr på, for de har jo umiddelbart en fast placering (antal pixels fra venstre og top).

Der skal du nok have fat i en som kan noget kode - mener at man kan derigennem.
Avatar billede human900 Nybegynder
30. september 2004 - 17:39 #5
Foreløbig Tak for din tid; jeg venter lidt endnu...
Avatar billede karsten_larsen Praktikant
30. september 2004 - 18:06 #6
For at få dine layers til at centerede i browser vindue så er løsningen meget enkel, du skal bruge en extension fra http://www.projectseven.com/extensions/info/snaplayers/snapinfo.htm [selve beskrivelsen]som hedder "snap layers".

Du finder den her
http://www.projectseven.com/extensions/index.htm.

Jeg har svaret på noget tilsvarende http://www.eksperten.dk/spm/460015.

:-) karsten_larsen
Avatar billede human900 Nybegynder
30. september 2004 - 19:22 #7
ser ganske ok ud- men kender du funktionen " snaplayer " sådan præcist....altså hvordan menuen skal sættes for at centerere den ?
Avatar billede karsten_larsen Praktikant
30. september 2004 - 19:38 #8
Fidus er at du laver en tabel, centrer den, indlægger et gennemsigtigt billede 1x1 centrer det.

Det er dette billede du bruger aom anker.

:-) karsten_larsen
Avatar billede human900 Nybegynder
15. februar 2005 - 16:08 #9
lukker siden og starter forfra