Avatar billede sorte_sorte Nybegynder
28. september 2004 - 16:16 Der er 6 kommentarer

Usb Højhastighed

Hey alle sammen jeg har et mega problem, har lige formateret min computer. Har købt en Ekstern USB DVD Brænder mærket er liteon, efter jeg formaterede den, brænder den med halv fart, der kommer en melding om at usb lager enheden kører langsomt hvordan får jeg den til at køre i max fart igen. min com er en
ps4
har SP1 instaleret
min comtroller er
USB-controllere
SiS 7001 PCI til USB-åben værtscontroller
den er instaleret men når jeg sætter brænderen til siger den at den kører langsomt håber der er en der kan hjælpe????
Avatar billede halifax Nybegynder
28. september 2004 - 16:26 #1
Har du i BIOS sat "USB 2.0 Support" til enabled? Det er formentlig under menupunktet Integrated Peripherals.
Avatar billede halifax Nybegynder
28. september 2004 - 16:30 #2
Jeg har også den SiS 7001 PCI til USB-åben værtscontroler, men har tillige    (USB 1.1)
SiS PCI til USB-udvidet værtscontroler.  (Det er USB 2.0)
Avatar billede sorte_sorte Nybegynder
28. september 2004 - 16:31 #3
syntes ikke jeg kan finde et sted i bios hvor der står usb 2.0 har kikket over alt
Avatar billede sorte_sorte Nybegynder
28. september 2004 - 16:37 #4
Har lige været i bios, og den er sat til, forstår det bare ikke. men der står ikke noget om det er en usb 2.0
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
28. september 2004 - 18:21 #5
Har du taget den driver fra den CD-Rom der fulgte med til dit bundkort.

Jeg har også haft den fejl indtil jeg lagde den rette driver ind,
Avatar billede sorte_sorte Nybegynder
28. september 2004 - 22:40 #6
Ja har taget den samme driver fatter det ikke håber der er en klog fætter der kan hjælpe