Avatar billede geekseek Nybegynder
27. september 2004 - 19:16 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Er det muligt at trække/paakke filer ud, uden *.cab?

Hej, Jeg har lidt af et problem, og håber rigtig meget at i kan hjælpe mig. For at gøre en lang historie kort, har jeg fået et program til at styre noget elektronik jeg har bygget. Men problemmet er så at der er 5 filer som hedder project1.cab.001, project2.cab.002, osv op til *.cab.005, desuden er der en setup.exe fil og en fil der hedder setup.lst. Nu er jeg ikke den største haj til programmering, men efter hvad jeg ved, mangler der en fil der hedder project1.cab. Er det nu muligt at få filerne ud? Nå jeg åbner project.cab.001 i winrar, kan jeg godt se filerne, men ikke pakke dem ud.... Håber i kan hjælpe, for kan nemlig ikke få fat i ham der har lavet programmet...  :-(
Avatar billede brynil Nybegynder
27. september 2004 - 19:36 #1
Er der noget hér som kan hjælpe dig ?

http://eksperten.dk/spm/522726
Avatar billede geekseek Nybegynder
27. september 2004 - 19:50 #2
næ, ikke rigtigt  :-(
Avatar billede brynil Nybegynder
27. september 2004 - 19:53 #3
Og du har forsøgt at køre setup filen, formoder jeg?

Er ikke nogen ørn til dette, men hvilke fejlmeddelelser får du ?
Avatar billede geekseek Nybegynder
27. september 2004 - 20:02 #4
Når jeg kører setup filen kommer der en error der hedder, (Createprocess)(retuned error code 0x000000C1H  Men jeg tror at det er fordi det første setup up program ikke kan starte selv setup´en fordi den ikke kan pakke filerne ordenligt ud
Avatar billede brynil Nybegynder
27. september 2004 - 20:09 #5
Desværre (for mit vedkommende), måske hvis du forsøger i en anden kategori. Det har vist ikke meget med VB at gøre.
Måske i kategorien hvortil jeg gav link? Eller kig lidt i oversigten!
Avatar billede geekseek Nybegynder
27. september 2004 - 20:16 #6
hmmm, er det ikke muligt at lave en default standart project1.cab? Hvad gør denne fil? Jeg kan jo se alle filerne ved at åbne project1.cab.001 også størrelsen på dem
Avatar billede martin_moth Mester
27. september 2004 - 20:32 #7
Hvorfor spørger du i VB kategorien - det her har da intet med VB at gøre?
Du får nok flere bedre svar ved at vælge en mere passende kategori
Avatar billede geekseek Nybegynder
27. september 2004 - 20:35 #8
Fordi programmet er lavet visual basic, og er som sagt ikke programmør... Men ok
Avatar billede martin_moth Mester
27. september 2004 - 22:06 #9
Men hvad har det med VB at gøre?.... Nå, smutter