Avatar billede mfjensen Nybegynder
25. september 2004 - 19:41 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til golfside

Hejsa!

Ville høre om der var nogen der kunne hjælpe mig med at få udformet et værktøj der kan udregne mit handicap i golf. I kan se den jeg kunne tænke mig at få på mit site på følgende adresse:

http://www.blommenslyst-golf.dk/index.phtml?sek_id=17

Den kan så indsætte resultat med streger på et nyt scorekort! Kan nogen hjælpe mig????
Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
25. september 2004 - 22:25 #1
"et værktøj der kan udregne mit handicap i golf"?? Hvordan regner man handicap ud i golf? Hvis der er en formel, kan vel alle programmeringssprog "regne det ud"? Eller også har jeg ikke forstået spg.
Avatar billede mfjensen Nybegynder
25. september 2004 - 22:30 #2
Hejsa! Jeg kan forklare nærmere på msn messenger på martinfjensen@sa-net.dk
Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
25. september 2004 - 22:42 #3
Hilou; nu kunne det jo være, at der var nogen som var interesseret i dialogen, så pænt næ tak - lad os få det her...
Avatar billede mfjensen Nybegynder
25. september 2004 - 22:51 #4
OK! Jeg ønsker at få lavet et site med en funktion at man kan, uanset hvor man er, kunne hente oplysninger omkring sit golf handicap på alle baner. Med det mener jeg, at man kan få udskrevet et scorekort til alle danske baner. Kan det være noget for dig?
Avatar billede mahp Nybegynder
25. september 2004 - 22:53 #5
jeg forstår det som:

1. man går ind på din hjemme side,
2. under golf handicap indtaster man så sit handicap
3. herefter skal der så komme en liste, med ens hanpicap, på bane 1,2,3 osv. korrekt ?
Avatar billede mfjensen Nybegynder
25. september 2004 - 22:56 #6
Ja, det er faktisk noget i den dur! Men sitet skal primært bruges til beregning.

Men ellers fint formuleret!
Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
25. september 2004 - 23:12 #7
Jeg er frisk, men hvis det kræver golfkendskab, er jeg nok for tung.
Avatar billede mahp Nybegynder
25. september 2004 - 23:13 #8
det bliver en større opgave, hvis den skal indeholde ALLE baner i Danmark
Avatar billede mfjensen Nybegynder
25. september 2004 - 23:15 #9
Ja, det skulle være sådan, at man i et adm. modul kan indsætte klub samt de "konstanter" der er forbundet med den enkelte bane.
Avatar billede mfjensen Nybegynder
25. september 2004 - 23:15 #10
Det kræver ikke noget kendskab overhovedet!
Avatar billede mfjensen Nybegynder
25. september 2004 - 23:43 #11
Men kontakt mig hvis i/du er frisk!
Avatar billede AnyFellow Mester
26. september 2004 - 10:26 #12
Hvorfor lave for alle danske baner?
Det vil kræve et hulens opdateringsarbejde løbende, da der utvivlsomt vil ske ændringer på flere baner, ikke kun i baneforløb, men også i rating.
Avatar billede mfjensen Nybegynder
26. september 2004 - 11:01 #13
Ja, det er måske rigtigt. Men jeg tror det vil være noget man kunne leve med!-)