Avatar billede voodoo Nybegynder
12. oktober 1999 - 12:12 Der er 6 kommentarer

ny kategori

kunne i ikke lave en kategori der hedder VooDoo/3DFX hvor vi kunne stille spørgsmål om kun det, så ville jeg blive glad

hilsen VooDoo
Avatar billede jumper Nybegynder
12. oktober 1999 - 12:33 #1
Skal vi ikke også have en kategori til nVidia RIVA TNT og RIVA TNT2?

Og hvad med ATI Rage Fury Pro?

Hey, jeg vil også have en kategori til mit gamle Matrox Mystique 220 kort!!

Okay da, så også en til de normale Matrox Mystique.

Og én til Creative, én til Permedia Labs, osv...

Hvad fanden vil du bruge en kategori om en grafikchip til?

/Thor
Avatar billede klas Juniormester
12. oktober 1999 - 13:12 #2
hvad med en kategori om de der mærker der sidder foran på pc'en hvor der fx står "intel inside"  ?  (idiot outside :o)
Avatar billede i11uzion Nybegynder
12. oktober 1999 - 13:26 #3
Eller en kategori om kontorstole, og én om Sony 19" skærme, og så også lige en om lavalamper... :)
BLAH!!!
Avatar billede hobbez Nybegynder
12. oktober 1999 - 14:32 #4
Dette forslag er også oprettet som http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=5436

Unødvendigt

/Rob
Avatar billede Slettet bruger
12. oktober 1999 - 21:51 #5
En katagori Grafikkort m.v. og Soundcard m.v. ville være helt fint.
Avatar billede fatboy Nybegynder
13. oktober 1999 - 01:12 #6
Nu vælter det jo ikke ind med spørgsmål hver eneste dag i Hardware- PC kategorien, sådan så man skal sidde i tre timer, før man ved, hvad man kan svare på. Eller er det for svært at overskue, når alle spørgsmålene ikke er ens....?

Faktisk ville jeg have været enig med kharder, men når der nu ikke er mere end 2 eller max 3 spørgsmål i Hardware - PC, så er behovet der vel ikke, hvad?!!