Avatar billede jakobclausen Nybegynder
24. september 2004 - 12:26 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

Kendskab til FMA?

Ref: http://fma.sourceforge.net

Jeg bruger floAt's mobile agent 0.1.1.2 RC1 med bluetooth forbindelse til min mobil (SonyEricsson T630).

Jeg ved godt der er et medfølgende SonyEricsson program der kan, men er det ikke muligt via FMA at synkronisere min telefon+outlook kalender - hvordan ??

Når jeg vælger synkroniser, er det kun mine kontakter den arbejder med..

PÅ forhånd tak - og god weekend!
Avatar billede le_bon Nybegynder
24. september 2004 - 14:12 #1
Hmmm....er du sikker på du ikke kan vælge sync > Calendar e.lign.? (Har ikke programmet lige her på arbejds pc'en, men kun på min hjemme pc.)

Man kan i hvert fald godt.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
24. september 2004 - 14:20 #2
Jeg kan vælge sync > "Sync with Outlook", men der tager den kun kontakterne. Det er sikkert et indstillingsproblem - men synes bare ikke lige jeg kan finde ud af hvor.
Avatar billede le_bon Nybegynder
24. september 2004 - 14:43 #3
Nå da. Jeg må kigge på det når jeg sidder ved min laptop, for jeg kan huske at der reklameres med at det er muligt.

Har du i øvrigt prøvet det stykke software der følger med telefonen? Jeg har ikke, men jeg vil gerne vide om det er ligeså godt som FMA.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
24. september 2004 - 15:22 #4
Jeg har leget lidt med det, men er ikke helt tilfreds. Problemet er at den nogle gange sletter nogle aftaler. Jeg har sagt at det er min telefon der har hoved rettigheden, men den følger sig ikke rigtig efter det. Netop derfor jeg gerne vil lærer at bruge fma.
Glæder mig til at hører fra dig, når du kommer hjem!
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
25. september 2004 - 18:01 #5
le_bon >> Har du kigget på det ?
Avatar billede le_bon Nybegynder
27. september 2004 - 10:09 #6
Hej Jakob....sorry, jeg kom stort set ikke hjem hele weekenden, jeg skal prøve at se om ikke jeg kan kigge på det i aften.  c",)
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
27. september 2004 - 11:52 #7
Hehe det er bare helt i orden - men nu er jeg ude, men derfor må du meget gerne kigge på det
Avatar billede le_bon Nybegynder
27. september 2004 - 17:26 #8
Nå, så fik jeg kigget på det.....jeg kan sgu heller ikke finde ud af det...! Derimod fandt jeg et FMA > Outlook forum, jeg syntes bare der er en masse modstridende oplysninger om hvad man kan og ikke kan derinde...men jeg er også træt, måske du kan få mere ud af det en jeg:

http://fma.xinium.com/forums/index.php?s=ab45d991409d81bb1c61c09abfa467f3&showforum=14
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
28. september 2004 - 08:13 #9
Takker for linket!
Jeg har ikke kigget det hele igennem, men synes det ser ud til at funktionen endnu ikke er udviklet, i FMA.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
29. september 2004 - 12:54 #10
Tror ikke rigtig jeg finder en løsning på problemet. Le_bon gider du ikke ligge et svar, så deler vi - hvis det er i orden ?
Avatar billede le_bon Nybegynder
29. september 2004 - 14:41 #11
Næhhh...det ku' godt se ud som om man er nødt il at installere Sony Ericssons eget software...det kan jo også godt være det er fint nok?!

c",)
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
29. september 2004 - 15:24 #12
Lukker
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
29. september 2004 - 15:24 #13
-