Avatar billede dollas Nybegynder
24. september 2004 - 08:14 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

sql fejl.

Jeg modtager denne fejl:

Microsoft OLE DB Provider for SQL Server error '80004005'

[dbnmpntw]ConnectionRead (ReadFile()).

/stat2.asp, line 328

Nogle gange er det i linie 328 og andre gange i linie 333 og nogle gange i 53

Jeg har aldrig oplevet den fejl før.

Når jeg prøver mit script på min egen server så er det fint, men når jeg smider den over på en anden server så forekommer de fejl...

Har det noget med script adgangs "et eller andet" af gøre???
Avatar billede trekkies Juniormester
24. september 2004 - 09:24 #1
Der står at der er galt på linie 328 på side stat2.asp, tror du ikke vi kunne se den?
Avatar billede dollas Nybegynder
24. september 2004 - 09:26 #2
Der er ikke noget galt med ASP siden... Det var min sql forbindelse... det fungere nu
Avatar billede dollas Nybegynder
24. september 2004 - 09:26 #3
lukker