Avatar billede off-line Nybegynder
23. september 2004 - 17:29 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Hvormange logger sig ind som Gotfred?

Jeg ser til min forbavselse, at der er oprettet fem spørgsmål
under navnet gotfred, som jeg ikke har stillet, b.la. om
windows ME, som jeg aldrig har ejet.
Jeg er ligeglad med, om jeg har mistet point, men jeg vil gerne
have orden i hvad jeg spør om.
Med venlig hilsen gotfred
Avatar billede norbert Nybegynder
23. september 2004 - 17:31 #1
Det skulle da ikke kunne lade sig gøre, med mindre du har givet i password ud. Så jeg synes du skulle skifte password med det samme - og så holde det tæt til kroppen.
Avatar billede norbert Nybegynder
23. september 2004 - 17:36 #2
Forøvrigt er de spørgsmål om ME stillet i 2001 - så vedkommende er her jo nok ikke mere :-)
Avatar billede off-line Nybegynder
23. september 2004 - 17:43 #3
OK! Tak for svaret, jeg har for nylig skiftet password, og så er det måske i orden.
Avatar billede norbert Nybegynder
23. september 2004 - 17:44 #4
:-)
Avatar billede rasmus-madsen Nybegynder
27. september 2004 - 22:45 #5
har du en bruger på ebruger med samme password ? For der skulle vist være en stor sikkershedfejl i deres system..
Avatar billede norbert Nybegynder
27. september 2004 - 22:47 #6
rasmus-madsen: hvordan det?
Avatar billede rasmus-madsen Nybegynder
29. september 2004 - 21:41 #7
Ved det desværre ikke selv.. Ham gutten der kunne, ville ikke ud med det
Avatar billede norbert Nybegynder
29. september 2004 - 21:48 #8
Det kan ihvertfald ikke være det, da de tråde gotfred taler om, er oprettet i 2001, og der mener jeg, ebruger eksisterede.
Avatar billede norbert Nybegynder
29. september 2004 - 21:48 #9
Der skulle stå: og der mener jeg ikke, ebruger eksisterede. :-)
Avatar billede off-line Nybegynder
20. maj 2006 - 16:26 #10
Lukker
Avatar billede htmlkongen Novice
21. maj 2006 - 13:55 #11
Fair tidspunkt :)

Der har på et tidspunkt været noget med at hvis man så et link fra google - så var det lidt tilfældigt hvem man loggede ind som... Den blev vidst rettet, Jeg har hvert fald ikke oplevet det siden... :)