Avatar billede raziel Nybegynder
22. september 2004 - 21:43 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Warcraft lukker efter movies i spillet

Hej Eksperter

Er der ikke nogen der kan svarre på hvorfor mit warcraft 3 FT og RoC lukker ned efter at jeg har set en af de film som er i spillet? lige nu kan jeg ikke åbne spillet fordi det lukker ned efter blizzard forfilmen.

Lt. Raziel
Avatar billede x-pander Nybegynder
23. september 2004 - 09:26 #1
Har du lige formateret og ikke installeret spillende? - Jeg prøvede at spille Diablo uden have det installeret, så gik den ud lidt inde i forfilmen.
Avatar billede raziel Nybegynder
23. september 2004 - 10:57 #2
jeg har prøvet at geninstallere og update til en ny patch. det virker bare ikke.
Avatar billede butcher99 Nybegynder
30. oktober 2004 - 02:11 #3
Har du fundet en løsning fordi jeg sidder med samme problem
Avatar billede mcgoat Nybegynder
30. oktober 2004 - 02:21 #4
Har du lige installeret Windows Media player 9?
Avatar billede mcgoat Nybegynder
30. oktober 2004 - 02:26 #5
Efter hvad jeg lige kan finde på nettet så er alle dem der har det problem nogle der lige har installeret Windows Media Player 9.. så prøv at reinstaller den... Ser nemlig ud til at nogle 3party codecs som wmp henter laver ged i den...
Avatar billede butcher99 Nybegynder
30. oktober 2004 - 02:33 #6
Jeg installerede først spillet efter opdaten. Så det er nok ikke der problemet er
Avatar billede mcgoat Nybegynder
30. oktober 2004 - 02:38 #7
Men du har Media Player 9? hvis du har, så prøv at se om du kan afinstallere den... kunne jo være
Avatar billede raziel Nybegynder
31. oktober 2004 - 17:45 #8
Jeg løste problemet ved at geninsatllere windows 2000 og fant en codec pakke som jegf kunne bruge. men jeg takker for svarene.